הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

אטרקציות לאירועים – אילו אפשרויות יש לנו?

סגור לתגובות על אטרקציות לאירועים – אילו אפשרויות יש לנו?
אוג - 18 - 2016
חני

כשאנו מתכננים אירוע – קטן או גדול, יום הולדת או חתונה, לרוב אנו שואפים שהכל יהיה מושלם. שהאורחים יתרשמו לטובה ויהנו, שהאווירה תהיה קסומה, שהנוף והעיצוב ישתלבו זה עם זה בהרמוניה, שהמוזיקה תהיה נעימה או מקפיצה, שהאוכל יהיה מעודן, אסתטי ומוקפד –  בקיצור אירוע זו חוויה בה כל החושים משתתפים ובו אנו משקיעים ממיטב כספנו, זמננו ולכן רוצים שהכל יעשה כמו שצריך. אחת הדרכים לשדרג אירוע היא על ידי הוספת אטרקציה או כמה אטרקציות זאת בהתאם לאופי האירוע, לגילאי המוזמנים וכמובן האווירה. אז הנה כמה רעיונות שיהפכו את האירוע שלכם ללא פחות ממושלם!

אטרקציות לילדים

מתקנים מתנפחים, דוכני מזון, שולחנות משחק, סימולטורים הם ללא ספק האטרקציות הפופלאריות ביותר עבור אירועים בהם משתתפים כמות גדולה של ילדים. אבל אם אתם באמת רוצים להפתיע ומחפשים משהו קצת אחר, מקורי ומרגש, לכו על הכנת צורות בקצף עבור הילדים שלכם. ניתן להכין כל צורה שהיא החל מלבבות וכוכבים, דרך צורות של מותגים ועד עננים מרחפים המדמים עננים אמיתיים. אפשר גם ללכת על מעגל מוזיקלי ולאפשר לילדים להתנסות במגוון של כלים – רעיון מקסים שתמיד עובד.

אטרקציות למבוגרים

סדנאות שוקולד, ספא של ממש בתוך האירוע הכולל עיסויים, טיפולי פדיקור ומניקור, מגנטים, מעגלי פרחים וזיקוקים -אלו הן האטרקציות אותן אנו פוגשים שוב ושוב בכל אירוע. נכון, הן מאוד נחמדות וכייפיות מה שנקרא ״עושות את העבודה״ אבל אם בא לכם שוב לרגש ולהפתיע את האורחים שלכם, כדאי להשקיע מחשבה נוספת. אפשר ללכת על אטרקציות אקטיביות שמכניסות את האורחים לפעולה כמו למשל להכין קוקטייליים צבעוניים עם פירות טריים ואלכוהול איכותי במסיבת רווקות, לארגן ערב שכולו מוזיקה ולאפשר לאורחים לעלות לרחבה עם כלי נגינה מכל הסוגים והיד עוד נטויה. כמובן שכדאי גם לדאוג לאטרקציות המשלבות אוכל כמו למשל עמדה להכנת סושי, דוכן עם מזון דרום אמריקאי או כל דבר אחר שעולה בדמיונכם. אירוע מוצלח הוא אירוע המשלב אטרקציות מעניינות, מיוחדות וכייפיות כאלה שישאירו לאורחים שלכם טעם של עוד.

 

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל
יורם קראוס – גלובס

 

 

 

 

 

 

 

 

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...