הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

מזוודה ישנהעוברים דירה ונשארתם עם הרבה חפצים שאין לכם מה לעשות איתם? אל תזרקו איתם כי יש הרבה דברים יעילים שאתם צריכים לעשות איתם.
אם יש לכם חפצים לאחר פינוי דירה יש לכם אפשרות להרוויח מהם לא מעט כסף. היום כמעט כל אדם שיש ברשותו חפצים כמו שידות, מיטות, מוצרים חשמליים ועוד יכול להרוויח מהם לא מעט כסף. את המוצרים שנשארו לכם לאחר פינוי דירה אתם יכולים למכור באתרי אינטרנט המציעים מכירה של מוצרי יד שנייה ולפחות לא תפסידו עלהם המון כסף. היום מגוון של אתרים מציעים לכם מכירה של המוצרים שלכם כל שעלכם לעשות הוא להעלות מודעה לאינטרנט אפילו בפייסבוק ושאר רשתות חברתיות.
אם תחפשו באינטרנט מוצרי יד שניה תוכלו לראות המון מודעות של מוצרים מושמשים שאנשים מוכרים, אנשים הגיעו למסקנה שעדיף להם לנסות למכור את המוצרים שלהם מאשר למכור. מוצרים משומשים מוכירם במחירים יחסית מוזלים כי אנשים יודעים שהמוצרים האלו עברו הרבה.
אם אתם לא רוצים למכור את המוצרים שלכם לאנשים פרטים אתם יכולים למכור אותם לעמותות העוזרות לאנשים נזקים, רק זכרו כי מכירה לעמותות מתבצעת בעלות אפילו יותר זולה. אפשרות נוספת היא לתרום את אותם מוצרים לאנשים או לעמותות, בדרך זו לא תרוויחו כסף אבל לפחות תעשו מעשה טוב שיגרום לכם להרגיש ממש טוב עם עצמכם.
מעבר דירה ופינוי דירה ישנה הוא תהליך לא הכי נוח ולא הכי כיפי שיש, הוא דורש המון זמן, המון אנרגיות ולעיתים גם תקציב לא קטן. יש המון דרכים להרוויח כסף בעזרת המוצרים הישנים שלכם אתם רק צריכים לנסות ולקחת את עצמכם ולתת תנופה בנושא הזה.
כאשר מפנים דירה צריך לקחת בחשבון מספר דברים כגון: אם הדירה שכור יש לוודא שכל התשלומים וכל החשבונות על שמכם נסגרו וכן גם חוזה השכירות אינו בתוקף בנוסף, נסו לסיים את חוזה השכירות בכמה שיותר טוב עם בעל הדירה שלכם, לכו תדעו מתי תצטרכו אותו בחזרה.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...