הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

בעשור האחרון, ישנן יותר ויותר אפשרויות לקניית בגדים בצורה מקוונת. אך יחד עם ריבוי האופציות אשר הביאו לכך שכל אחד יכול לקנות דרך הרשת במחיר זול וביתר קלות, ישנן גם אכזבות רבות ומגוונות.
כך תדעו, איך להימנע מהן ולרכוש בגדים דרך הרשת בצורה נכונה ובטוחה:

1. רכישה ראשונה באתר: קודם כל ולפני הכול, בדקו את האתר בו אתם עומדים לרכוש – האם באתר מצויים שם בית עסק, מספר טלפון ומייל? באם כן, אל תחששו לשלוח מייל, או לטלפן על מנת לבדוק האם האתר נותן מענה אנושי. אלו תמיד יהיו בטוחים ומהימנים יותר.

2. קראו ביקורות גולשים טרם הרכישה, אלו יעזרו לכם להחליט האם האתר מספק את הסחורה הרצויה בצורה טובה או שעליכם לרכוש דרך אתר אחר.

3. השוו מחירי משלוח בינו לבין אתרים אחרים ובדקו את פרוטוקול הבטיחות של האתר – האם הוא מבקש פרטים מזהים כגון ת.ז, שם מלא ומספר טלפון? האם הוא דורש מכם שאלת אימות סיסמא שרק אתם תדעו את התשובה אליה? האם שמעתם בעבר על מקרי פריצה לאתר \ הונאה מצד בעלי האתר?
באם האתר מצטייר כבטוח ואמין, אתם יכולים להמשיך אל הקטלוג.

כעת, לאחר שבדקתם את כל אלו, ניתן להמשיך לשלב הבא – שלב הרכישה. אך בטרם תרכשו, רצוי להסתכל מעט בקטלוג האתר על הבגד אותו אתם מעוניינים לרכוש ולבדוק איזה מידע האתר מספק בנוגע אליו:

טווח מידות – מה הוא טווח המידות של הבגד, האם ניתן להמיר את המידות לכל פרמטר מדידה בעולם, או שמא ישנו שם רק הטווח המותאם לארה"ב?

דגם – חלק מהאתרים, מוכרים בגדים של רשתות מוכרות, הקיימות גם בעולם המציאות, על כן, בבואכם לקנות מאתרים אלו רצוי תמיד לכתוב את שם הדגם ולנסות למצוא אותו גם בחנות. מדובר בהשקעה נוספת, אך זו תאפשר לכם לדעת עד כמה הבגד מתאים לצרכים שלכם ויכולה לעצור עגמת נפש.

תמונות – אלו אמנם לא משקפות את איכות הבגד עד הסוף, אך היעלמותן של אלו צריכה להדליק אצלכם נורה אדומה. אך זכרו, לא תמיד הימצאותה של תמונה היא סימן לכך שלא מדובר באתר מזויף. רצוי תמיד לבדוק במקומות נוספים.

לסיכום, אסור לשכוח שלמרות הפשטות בקניות ברשת, לא תמיד עומד אדם הגון מהצד השני ועל כן חשוב לנקוט משנה זהירות, לבדוק אל מול מי אתם עומדים ולקיים סקר שוק קצר בדבר האתר בו אתם מעוניינים לרכוש. זאת על מנת למנוע עגמת נפש או הונאה, נכון אמנם שסקר השוק מבזבז זמן יקר אך זה כלום בהשוואה לכמות הזמן אותו תבזבזו באם יתגלה שהאתר אינו אמין לאחר מעמד התשלום. לאחר שווידאתם כי האתר אמין תוכלי ליהנות מחוויית קנייה איכותית ולרוב גם משתלמת יותר.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...