הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

ארונות ההזזה מזיזים הצידה את כל הארונות, ולא במקרה

סגור לתגובות על ארונות ההזזה מזיזים הצידה את כל הארונות, ולא במקרה
דצמ - 25 - 2017
חני

לא בכל יום אתם רוכשים ארון חדש, מה שאומר שעד שאתם עושים זאת, אתם רוצים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. השפע הקיים בעולם הארונות יכול לבלבל, ובעיקר לגרום לכם לעשות בחירות לא נכונות. אם גם אתם רוצים להיות עם הפנים קדימה וליהנות מהארון המתקדם ביותר, הנוח ביותר והמעוצב ביותר, כדאי שגם אתם תלכו על ארונות הזזה מעוצבים. ארונות אלו משאירים אבק מאחור לכל הארונות האחרים, ויש לכך כמה סיבות טובות:

הארון מעוצב על פי המידות והצרכים שלכם

ארונות הזזה מעוצבים הם ארונות הנתפרים למידותיכם. בעוד ישנם ארונות המגיעים במידות קבועות מראש ועליכם לבחור מתוך הקטלוג המצומצם המוצע לכם, עם ארונות הזזה אתם יכולים לבחור גם את מבנה הארון, את המידות שלו, את סוג תאי האחסון שהוא מכיל וכמובן שאת כל המעטפת העיצובית שלו. ארונות הזזה מעוצבים הם ארונות המותאמים אליכם במאת האחוזים, מה שאומר שלא תוכלו ליהנות מארון נוח יותר.

 

אתם יכולים להיות שקטים, וכך גם הארונות

אם גם אתם נחים לעתים בשעת הצהריים, לבטח גם אתם מכירים היטב את קולה של דלת הארון שנטרקת. לשמחתכם, עם ארונות הזזה מעוצבים אתם יכולים להיות שקטים כי הארונות לא ירעישו. הסיבה היא שהארון נסגר במנגנון של הזזה ולא במנגנון של טריקת הדלת. באופן זה, אתם נהנים דרך קבע ממנגנון שקט שלא יפריע לשלוותכם גם במקרים בהם הפרטנר או הילד שלכם יפתחו את הארון.

 

בנוסף, ארונות ההזזה בטיחותיים יותר בדיוק מאותה סיבה: דלתות הנפתחות כלפי חוץ ונסגרות כלפנים פנים, הן גם דלתות שנוטות להיסגר על האצבעות. עם ארון הזזה דבר שכזה לא יכול לקרות, זאת מאחר ואתם מזיזים את דלתות הארון מצד לצד בעדינות.

 

עם מראה, בלי מראה

ארונות הזזה מעוצבים הם ארונות המותאמים אליכם, זוכרים? יש לכם אפשרות להחליט איך תראה המעטפת העיצובית של הארון. הבחירה הפופולארית ביותר של רבים היא לשלב על דלתות הארון מראות, מה שחוסך מקום על קירות חדר השינה או חדר הארונות, אך בעיקר יוצר אפקט גדול יותר בחדר. כמו כן, אתם זוכים במראה המשתלבת במיקום האסטרטגי ביותר – בסמוך אל ארון הבגדים שלכם, כך שאתם יכולים לנסות מלתחות שונות ולצפות בהן אל מול המראה.

 

ניצול אידיאלי של החלל בחדר – עד לתקרה

ארונות "סטנדרטים" מגיעים במרבית המקרים במידות קבועות מראש. כך קורה המון פעמים שאתם משלבים את הארון בחדר, ונוצר מרווח גדול בין סוף הארון ובין התקרה. מה עושים עם המרווח הזה? לא יותר מדי. עם ארונות הזזה מעוצבים ניתן לעצב את הארון על פי המידות הנדרשות על ידכם, מה שאומר שניתן לנצל את כל הגובה עד לתקרה, כך שאתם זוכים במקומות אחסון נוספים ומנצלים כל פינה בחדר.

:אתרים נוספים בקבוצה

מטרנה – כתבה

מטרנה

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...

מה לאכול לפני אימון?

הקפדה על תזונה מיוחדת ומותאמת לכושר גופני תוכל להשפיע משמעותית ...