הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

הדרך הקלה להגיע לאירוע

סגור לתגובות על הדרך הקלה להגיע לאירוע
יול - 8 - 2018
חני

אין תקופה יותר מהנה מעונת החתונות. זו תקופה שמכילה מקבצי אירועים בסדר גודל כזה גדול, שלפעמים בני הזוג צריכים להתפצל וללכת לאירועים נפרדים בכדי לעמוד במכסה. אך יחד עם כל הקושי הפיזי והכלכלי, זו עדיין התקופה הכי מהנה בשנה. אנחנו פתאום מוצאים את עצמנו פעמיים בשבוע בממוצע, מתלבשים יפה ומתבשמים, כשבמקביל הבנות מתאפרות ומסדרות את השיער וכולנו יוצאים יחד ל"חתונת השנה" שבפועל, מיד אחרי החופה היא הופכת להיות מסיבה במועדון לכל דבר ועניין. לכמה שעות אנחנו מצליחים לברוח מחיי היום יום הרגילים שלנו, נראים טוב יותר מהמראה והסטייל הרגילים, שותים הרבה אלכוהול, רוקדים ומצטלמים בלי סוף. לראיה, הביטו על המקרר שלכם.

 

איך אפשר להעצים את החוויה

אחת הבעיות שזוגות רבים, הנמצאים בפרק הזמן המלחיץ שלפני החתונה נאלצים להתמודד היא נושא האטרקציות לאירוע. כל הזמן יש לנו דחף לנסות ולהיות מיוחדים ושונים, להביא משהו שונה ואחר שלא היה בשום חתונה אחרת ואף אחד לא חשב עליו. זה מצחיק, אבל אף אחד לא חושב על הדבר הכי נכון לאירוע שכזה, אף אחד לא חושב על חברת הסעות. כזו שתספק שירות מקצועי אל האירוע שלכם וחזרה ממנו, תבטיח שכל האורחים יוכלו לשתות, להתפרק וליהנות בלי הגבלה והכי חשוב, יוכלו לעשות הרבה יותר שמח! הזוגות כל כך עסוקים בדי ג'י ובאוכל כי הטענה הרווחת היא: "זה מה שאנשים זוכרים", אך בפועל בכל המרדף הזה שוכחים משהו חשוב אחד-והוא האורחים!  קבוצות שלמות של אורחים מתכננות את ההגעה שלהן לאירוע, זו משימה בכלל לא פשוטה אינטנסיבית: צריך לבדוק אצל מי יש מקום באוטו, מי יהיה הנהג התורן שלא ישתה, מי לא עייף ויכול לנהוג ועוד. את כל זה ניתן למנוע בשירות אחד קל ופשוט.

 

איך עושים את זה

לפני שאתם רצים לשכן עם המיניבוס משנות ה-80 או לחבר של אבא מהעבודה שיש לו מסחרית, חשוב לשים לב לכמה פרטים ודגשים שיבטיחו כי ההסעה תהיה מקצועית, טובה ולא תפגע באירוע שלכם:
בחרו מחברת ההסעות רכב שישרת את המטרה שלשמה אתם צריכים אותו, לדוגמה: אם אתם רוצים להסיע כמות גדולה של אנשים מאזור מסוים, אוטובוס הוא הפתרון הנכון בשבילכם. אך מצד שני, לכמות קטנה של אנשים שנוסעים מאותה הנקודה, תוכלו להסתפק במיניבוס ומיניבוס, כך תוכלו לחסוך כסף ותספקו לאורחים אטרקציה אמיתי! ודאו כי הרכבים שהחברת ההסעות מעמידה לרשותכם הם חדישים, בטוחים ומובלים ע"י נהג מקצועי המוסך לכך, בכדי להבטיח כי הנסיעה תהיה חווייתית ונעימה. חשבו על זה: ככל שהאורחים יותר שמחים, החגיגה תהיה יותר גדולה. המשקפיים הזוהרים לא יהיו מה שהם יזכרו מהאירוע ויספרו על כך לאורחים, ההסעה שהביאה והחזירה אותם בבטחה לביתם, כן. מזל טוב, נתראה בהסעה!


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...