הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

חמש סרטי המאפיה הקלאסיים והמומלצים ביותר

סגור לתגובות על חמש סרטי המאפיה הקלאסיים והמומלצים ביותר
אפר - 21 - 2021
חני

סרטי מאפיה ופשע פופולאריים עוד מאז מסך הטלוויזיה היה שחור ולבן, הסיפורים על גנגסטרים כמו אל קאפונה, בוני וקלייד, על הקוזה נוסטרה ואחרים ריתקו את הצופים למסך ויצרו ז'אנר ספציפי של סרטי מאפיה, החלטנו לרכז עבורכם 5 סרטי מאפיה קלאסיים שתוכלו לסדר לעצמכם מרתון סרטי מאפיה באחד מסופי השבוע.

  1. הסנדק 1-2-3 – ללא ספק סדרת סרטי המאפיה הפופולארית ביותר שיוצרה אי פעם, הסרט הראשון מבין השלוש יצא לאקרנים בשנת 1972 ומגולל את סיפור משפחת הפשע הסיציליאנית קורליאונה בניו יורק כשהיא נאבקת במתחרים מהמשפחות האחרות וברשויות החוק, הסרט נתן מבט חפוז וראשוני לצופה של אותה תקופה לחיי המאפיונרים והפך למיתוס בקרב סרטי המאפיה, מה שגרם ליוצרים להוציא לאור את הסנדק 2-3 ויש שיגידו כי הסרט השני מתוך השלוש היה אפילו טוב יותר מהראשון.
  2. החברה הטובים – קלאסיקה משובחת בכיכובם של ריי ליוטה, ג'ו פשי ורוברט דנירו, הסרט יצא לאקרנים בשנת 1990 והתבסס על ספרו של ניקולאס פילאג'י Wiseguy, עלילת הסרט עוקבת אחר קריירת הפשע של הנרי היל עוד מהשלבים הראשונים שהיה בסה"כ נער בשכונות ברוקלין ועד עלייתו לפסגת הפשע יחד עם שותפיו. סרט חובה לחובבי סרטי המאפיה.
  3. גנגסטר אמריקאי – קלאסיקה בכיכובו של דנזל וושינגטון המגלם בסרט את דמותו של פרנק לוקאס, ראש פשע מאורגן ששלט ברחובות הארלם בשנות ה 60 ביד נוקשה, הסרט אשר יצא לאקרנים בשנת 2007 זכה להצלחה גדולה ומומלץ בחום לכל חובבי סרטי המאפיה.
  4. הבלתי משוחדים – סרט מאפיה משנת 1987 שזכה להצלחה מסחררת ומתאר את המרדף חסר הפשרות אחר גדול הגנגסטרים בכל הזמנים אל קאפונה, הסרט מבוסס על ספרו של אליוט נס האיש שהיה אחראי על אכיפת החוק היובש שגרם לארגוני הפשע ליצור תעשייה משגשגת של מזקקות בלתי חוקיות בכל רחבי ארה"ב. אם אחר סרטי מאפיה קלאסיים אתם מחפשים הרי שאת הבלתי משוחדים אתם חייבים לראות.
  5. פני צלקת – קלאסיקה שהפכה לפולחן של ממש, פני צלקת יצא לאקרנים בשנת 1980 וגולל את סיפרו של טוני מונטנה (אל פאצ'ינו) מהגר קובני שעשה את דרכו מהתחתית של עולם הפשע ועד היותו הגנגסטר הגדול והמושמץ ביותר במיאמי, מי שלא ראה את פני צלקת לא יכול לקרוא לעצמו חובב סרטי מאפיה.

עוד מרחבי הרשת:
סדרות מומלצות באתר yes
סרטים חדשים ומומלצים
שידורי ספורט באתר יס
יס דוקו – הבית של סרטי הדוקו וסדרות הדוקו הטובות ביותר

יורם קראוס – על האתגר בתחום שימור מבנים


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...