הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

טיפול רגשי לילדיםהילדים שלנו נולדים כספוג הסופג אליו את כל מה בו הוא נתקל, לכן מאוד חשוב לחנך את הילדים בדרך שתגרום להם לעשות הפרדה בין הדברים השונים, לא לקחת ללב כל סיטואציה ולרפד את הלב שלהם כשצריך. כיום, ברוב הבתים, שני ההורים מנהלים קריירה עסוקה, לכן הילדים צריכים להתמודד ללא דמות של הורה במשך רוב שעות היום, מה שגורם לילדים הללו להזדקק לטיפול רגשי באופן חיצוני, כגון מטפל הוליסטי. נכון, ההורים לא אשמים שהם חייבים לצאת לעבוד ולהביא לבית פרנסה, בכדי שיוכלו לגדל את הילדים, אך ברגע שלילד אין דמות של הורה מחנך, הוא עלול להיקלע למשברים שעם הזמן רק יחריפו.

צורך בטיפול

ילדים יכולים להיקלע למצב רגשי מסובך גם בעקבות טראומה שחוו בעבר, או בעקבות סיטואציה לא נעימה שקרתה במשפחה, כגון גירושין של ההורים, התעללות של ילדים בבית הספר וכדומה. ילדים לא תמיד יכולים להבין כי הם זקוקים לטיפול וכי משהו אצלם יוצא דופן, לכן ההורה או הדמות המחנכת של אותו ילד, אמור להבין בעצמו מצבים של דיכאון, זעם, כעס, חרדה, אלימות וכדומה. בכדי לאפשר לאותו ילד להיות ילד רגיל ולנקות מעליו את כל החסימות, יש לעשות לו טיפול רגשי לילדים, באמצעות מטפל הוליסטי המתמחה בתחום. כאשר הטיפול נעשה מול מבוגר, בדרך כלל הוא ייעשה באמצעות שיחות המלוות במגע ובדמיון מודרך, אך כאשר מדובר על טיפול רגשי לילדים, לרוב, הטיפול ייעשה באמצעות אומנות, עיסוק, מוסיקה, ציור וכל אמצעי אחר, שיוכל לעזור לילד לבטוח במטפל ולהיפתח אליו.

קריאה לעזרה

טיפול רגשי לילדים מאפשר למטפל להגיע אל הרגשות של הילד באמצעות כל אותם אמצעים שנאמרו, אם בדרך בה הוא מצייר, המוסיקה שהוא אוהב להאזין לה, בעל החיים בה הוא בחר וכדומה. הטיפול בדרך כלל עורך זמן רב, זאת מאחר שמדובר בילדים יש צורך בסובלנות רבה, לא לדחוק בילד להוציא החוצה אלא לגרום לו לרצות לדבר בעצמו. אסור לחכות שיקרה משהו יותר משמעותי ממה שכבר קרה, שימו לב כי הילד שלכם קורא לעזרה והעניקו לו טיפול רגשי לילדים.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...