הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

טיפים לביצוע החלקת שיער נכונה

סגור לתגובות על טיפים לביצוע החלקת שיער נכונה
אוק - 31 - 2019
חני

במרדף אחרי שיער משיי וחלק יש מספר רב של אפשרויות להחלקת שיער. רוב האפשרויות הללו מתחלקות לשני סוגים: החלקה כימית והחלקה טבעית. מן הסתם, ההחלקה הכימית היא זו שמצריכה מעורבות של מומחה שתמנע פגיעה בשיער.

על ההחלקה הכימית

השיער שלנו מוחזק יחדיו על ידי שני סוגים של קשרים כימיים:

  • קשרי מימן
  • קשרי גופרית – שהם העמידים ביותר, ואחד הקשרים הכימיים החזקים בטבע.

החלקה כימית מאפשרת יישור שיער שיחזיק מעמד זמן ממושך, לפחות עד שיתחיל לצמוח שיער חדש. אגב, טיפולים המשתמשים בקרטין (חומר כימי המורכב מחומצות אמינו), מציע החלקה זמנית הנשטפת לאחר כ-3 חודשים.

האם החומר הכימי מזיק לשיער?

יישור שיער כימי יכול לספק רמה גבוהה יותר של שביעות רצון, וברור שאת רוצה להרגיש מאושרת עם סגנון השיער שלך. יחד עם זאת, כשמשתמשים בחומרים כימיים אלה צריך להיזהר, כי מדובר בשילוב בין חום גבוה לכימיקלים חזקים, מה שחושף את השיער לתופעות של יובש ושבירות.

טיפ 1 – לא לבצע החלקה כימית יותר מאחת ל-4-3 חודשים.

אם שיערך במצב טוב ומעולם לא החלקת אותו בחומרים כימיים, סביר להניח שההחלקה הכימית תעבור בשלום. אבל אם שיערך רגיש ועדין (לדוגמה, שיער מתולתל ומפותל מאוד, או שיער מחומצן), החומרים הכימיים עלולים לפגוע בקצות השיער.

אם חומר ההחלקה מושאר זמן רב מדי על השיער, הוא עלול לפגוע בשיער. כמו כן, פעולת יישר השיער בזמן תהליך ההחלקה, עלולה למתוח יתר על המידה את זקיקי השיער. מה שעלול לגרום לפגיעה בגמישות השיער וקושי לשמור על איכותו.

טיפ 2 – לקחת בחשבון שחפיפה בשמפו עלולה להזיק, כשההחלקה הכימית חוזרת ונשנית

ברגע שהתחלת להחליק את השיער, לא קל להפסיק להחליק אותו. אמנם, ההחלקה היא קבועה, אבל השיער ממשיך לצמוח, גורם למראה ׳מבולגן׳, ופוגע במראה המשיי של השיער שהוחלק. כלומר, כשאת כל הזמן מחליקה את השיער, קחי בחשבון שהחפיפה (בשמפו שבעצמו מכיל חומרים כימיים), עלולה לפגוע בשיער.

טיפ 3 – לבחור בקפידה את הקליניקה להחלקת השיער

הכימיקלים המשמשים להחלקה הם חזקים מאוד ומיושמים בסמוך לקרקפת שלך. אם הטיפול נעשה בצורה לא נכונה, את עלולה לסבול מכוויות כימיות בקרקפת. וזה יכול לגרום לזיהום, להצטלקות ולאובדן קבוע של השיער. לכן, הקפידי לבחור בקליניקה מקצועית לביצוע ההחלקה.

על ההחלקה הטבעית

שיער חלק לעולם לא ייצא מהאופנה. הרבה אנשים כמהים למראה הפשוט, החלק והשיקי שיכול להעניק השיער החלק. עם זאת החלקה קבועה של השיער עלולה להזיק לבריאות.

לכן, אנשים רבים בוחרים בהחלקה טבעית. אמנם זה לוקח יותר זמן עד שרואים תוצאות, אבל החלקה טבעית תציע לך שיער במראה מעולה ובתחושה של מיליון דולר.

ההחלקה הטבעית משתמשת במרכיבי החלקה שעוטפים את השערה ברכיבים הלקוחים מעולם הצמחים והמינרלים, ומשפיעים על הפיכת השיער המקורזל לחלק. לדוגמה:

  • תערובת חלב קוקוס ומיץ לימון
  • טיפול בשמן חם
  • תערובת של ביצה ושמן זית
  • תערובת של חלב ודבש

מסיכה של קמח אורז וביצה


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...

מה לאכול לפני אימון?

הקפדה על תזונה מיוחדת ומותאמת לכושר גופני תוכל להשפיע משמעותית ...