הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

הקיץ כבר בפתח וכמובן החופש הגדול. הילדים מתחילים לשאול מה עושים, לאן נוסעים? איך נעביר את החודשיים? הם בטח מחכים לקיץ הכי מרגש שיהיה להם השנה כמו בכל שנה. אנו ההורים חושבים האם יהיה לנו זמן או האם יתנו לנו חופש מהעבודה לבלות עם הילדים ובטח מה התקציב וכמה יעלה לנו מה שהילדים יבקשו כדי להעביר להם את החופש בצורה מיוחדת? !.

הנה כמה טיפים להעביר את החופש הגדול בשלום, בכיף ובחוכמה :

  • מה כדאי – במידה וחשבתם על נופש בחו"ל כמו נופש ברודוס,טורקיה,טיולים בניו יורק ספרד או כל יעד אחר חשוב לבדוק מחירים ולהזמין במקום המשתלם ולא צריך להיות הכי פחות כי אחרת השירות שתקבלו יהיה בהתאם למחיר.
  • המקום הנכון- חשוב למצוא את המקום הנכון שאם ישנם ילדים בגילי הגן, בתי הספר או בגיל ההתבגרות חשוב להבין את הדרישות ומה הם אוהבים וישנם הרבה מקומות שיתאימו לכל המשפחה.
  •  מועד הזמנה- בד"כ בחודשי יולי ואוגוסט המחירים עולים ביוקר יותר מחודשים אחרים אך להזמין את המקום הנכון מומלץ לפני חודש ממועד הטיול המיוחל ככה שתוכלו למצוא מקום ולא תצטרכו לשלם יותר ממה שצפוי.
  • קייטנות – בד"כ קייטנות נערכות לשבועיים אך בשבועיים האלו ההורים יוכלו להתארגן במידה ויצטרכו לנסוע או להיות יותר עם הילדים, אפילו אם הקייטנה תעלה קצת יותר מהמתוכנן הילדים ייהנו ולפעמים זה יכול לספק אותם.
  • טיולים בארץ- תחשבו על זה שאתם תכירו את המדינה הכי יפה המיוחדת והקדושה בעולם, וחוץ מזה ללמד את הילדים ולהציג להם את האוצר של המדינה שלנו מהדרום ועד לצפון והגולן כמו חופי הים המדהימים של המדינה, אילת, ים המלח, טבריה, רמת הגולן ועוד…
  • חוגים ומנויים – בקיץ ישנם הרבה מקומות, אטרקציות ומועדונים שנערכים בהם פעילויות כמעט יומיות כמו שחייה, ספורט, מוזיקה, ריקודים ועוד… כך שהילדים יהיו במסגרת מתאימה להם, ולהורים הרי נמצאים במקומות בטוחים וכיפיים שלא משעמם ובמקביל ההורים יוכלו להתפנות לעבודתם.
  • חיסכון- טיפ שאני מאד ממליצה עליו זה לחסוך לחופש הבא ברגע שחוזרים מהחופש אפילו אם זה 400 ש"ח לחודש יהיה לכם בסוף 4800 ש"ח לחופשת הקיץ הבאה … כדאי.
  • להסביר לילדים -במידה ואינכם יכולים לספק לילדיכם טיול, השתתפות בבריכות שחייה וחוגים אחרים או לקחת אותם לבלות כמו שילדים אוהבים מכל סיבה שתהיה, חשוב מאד להסביר לילדים מהי הסיבה והם חייבים להבין את זה כי בעתיד הם בטח יהיו הורים ויהיו להם מחויבויות רבות כמו שיש לכם, אז לא לפחד ולדבר איתם, וחשוב להבטיח שמתי הכל יסתדר תגשימו להם את מה שיבקשו .

תיהנו, תבלו, תשמרו על עצמכם ועל הילדים והעיקר שיהיה רק כיף ובריאות …

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...