הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

נסיעה בטוחה ברכבאנשים אוהבים לנסוע לטייל במכונית, אבל על מנת להפוך את הנסיעה לחוויה כיפית רצוי לנקוט במספר צעדים על מנת למנוע הפתעות שליליות:

מספר טיפים חשובים:

  1. ראשית, יש לוודא שמיכל הדלק מלא. הדבר נשמע טריוויאלי כי בכל מכונית יש מד דלק, אבל תופתעו לשמוע שרבים מזניחים פרט זה ונתקעים במקומות מבודדים או בכבישים מהירים עם מיכל דלק ריק. מומלץ אם כן, למלא את מיכל הדלק מיד עם היציאה לדרך, ולמלא אותו שוב בכל פעם שאתם עוצריםלהפסקה בתחנת דלק, למרות שהמיכל עדיין לא ריק. אם אתם מתכננים לצאת לנסיעה באיזורים רחוקים ומבודדים מומלץ להצטייד גם בג'ריקן מלא בדלק.
  2. ליתר בטחון מומלץ שברכב יהיה מיכל מים, למקרה שמנוע הרכב יתחמם ויהיה צורך למלא מים ברדיאטור.
  3. באשר לגלגלים ולצמיגים, הם חייבים להיות תמיד במצב תקין, קל וחומר לפני נסיעה ארוכה. וכמובן לא לשכוח את נושא הגלגל הרזרבי. יש לדאוג לכך שהוא יהיה במצב תקין למקרה שיהיה תקר בגלגל בדרך.
  4. נהגים רבים מאחסנים ברכבם פנס תאורה שיכול לשמש למטרות שונות ובעיקר כמכשיר אזהרה למכוניות חולפות בזמן שמחליפים צמיג.
  5. מרבית הנוהגים ברכב אינם בקיאים בנושאים המכאניים, לכן באשר לעניין חלפים לרכב אתם בוודאי מעדיפים להשאיר את הטיפול בידיים המקצועיות של המוסכניק. אבל אתם מכירים את המכונית שלכם ואם אתם מרגישים שבלמי הרכב למשל אינם מתפקדים כראוי מומלץ לגשת מיד למוסך על מנת לוודא את תקינותם. כמו כן יש לבדוק באופן קבוע את תקינות פנסי הרכב ואורות האיתות.
  6. מסמכים ורישיונות הם נושא חשוב, דאגו לכך שהם יהיו תמיד בהישג יד. אם אתם נוסעים במדינה זרה אל תשכחו את הדרכון ורישיון הנהיגה הבינלאומי (אם נדרש).
  7. להקפיד תמיד לחגור חגורת בטיחות.
  8. בנסיעה במקומות לא מוכרים או במדינה זרה, מומלץ להמנע מנהיגת לילה בעיקר באזורים כפריים שבמדינות מסוימות הנהיגה בהם מסוכנת לזרים.
  9. נהיגה זהירה היא עצה טובה לכל עת. שימו לב לשלטי האזהרה, היו ערניים לבעלי חיים שחוצים את הכביש או לכבישים שנמצאים בתהליך של סלילה, תיקון או שדרוג.
  10. בכל עת,אל תשאירו חפצי ערך במכונית ללא השגחה. אם אתם חייבים להשאיר את המכונית בזמן שיש בה ציוד יקר ערך, אירזו את חפצי הערך כך שיהיו מחוץ לשדה הראיה של גנבים פוטנציאליים, איחסונם בתא המטען הוא פתרון טוב.
  11. בעת הנהיגה הניחו את הציוד היקר וחפצי הערך כמו ארנקים מצלמות תיקים וכד' מחוץ לטווח הראיה, כבר קרו מקרים שבהם גנבים שברו את חלונות הרכב וחטפו ארנקים שהיו מונחים על ברכי הנוסע. אל תשאירו את הארנק או את מסמכי הנסיעה במעיל שתלוי על קולב או על גב המושב שלכם. קל מאד לגנוב אותם במצב כזה.
  12. הימנעו מחנייהברחוב חשוך וללא תאורה, בעיקר אם המלון או החניון המאובטח נמצא בקרבת מקום.בחניית לילה, אל תשאירו חפצים במכונית, גם חפצים שאינכם מחשיבים כיקרי ערך יכולים להיות יקרי ערך עבור אחרים. ושתהיה נסיעה בטוחה.

מרחבי הרשת:
בפנטן – לשמור על עור תינוקך


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...