הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

מתיחת בטןניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח שהולך ותופס תאוצה בארץ בשל התוצאות הטובות שלו ואופי הניתוח שנחשב במונחים רפואיים כניתוח קל. ישנן סיבות רבות לבחירה בניתוח כזה, בקרב נשים וגברים כאחד. יחד עם זאת חשוב להיערך לניתוח, להבין את המשמעויות שלו ולהכיר את הרופא המנתח. להלן טיפים לפני ניתוח מתיחת בטן.

מי צריך מתיחת בטן?

ניתוח מתיחת בטן מתאים לבעלי עור עודף באזור הבטן ומראה של בטן נפולה. מצב זה של עור ושומן עודפים יכול להיוותר אחרי דיאטה עם ידירה משמעותית מאד במשקל, לאחר לידות מרובות, ניתוח קיסרי ועוד. ניתוח זה מתאים למי שניסה להפטר מעודפי השומן והעור, בין אם באמצעות דיאטה או פעילות גופנית וללא תוצאות ניכרות. זהו אינו ניתוח התורם להרזיה אלא ניתוח אסתטי לכל דבר. לכן, אם ניסיתם לעסוק בפעילות גופנית, הורדתם במשקל באופן דרסטי והעור בבטן עדיין רפוי ו"גולש" החוצה, ניתוח מתיחת בטן הוא פתרון יעיל, מהיר ולאחריו תיהנו ממראה אסתטי וגמיש של הבטן.

  1. עישון- אם הנכם מעשנים יהיה עליכם להפסיק את ההרגל הזה כמה שבועות לפני ניתוח מתיחת בטן. גם לאחריו יש להמנע מעישון למשך כמה שבועות לפחות. קחו בחשבון שמנתחים פלסטיים יסרבו לנתח אתכם אם לא הפסקתם לעשן, ולאחר הניתוח אם תזדרזו לשוב ולעשן תפגעו במו ידיכם בתהליך הריפוי וההחלמה של הניתוח.
  2. תרופות- אם הנכם לוקחים תרופת לדילול דם יהיה עליכם להפסיק לנטול אותן טרם הניתוח ולאחר התייעצות עם הרופא.
  3. קוסמטיקה- מומלץ להימנע, בסמוך לניתוח, מטיפולים הכוללים הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים העלולים לגרום לרגישות באזור.

תחושות בטן

ניתוח מתיחת בטן הוא שכיח מאד. יחד עם זאת חשוב לדעת על כל ההליכים המקדימים, להכיר את הרופא המנתח ולשאול את כל השאלות שחשוב לכם לקבל עליהן תשובות.

  1. היכרות- לימדו מי הוא הרופא המנתח מקריאת מידע עליו באינטרנט, קורות חיים, שיחות עם מנותחים אחרים וכדומה. בררו את נסיונו בניתוחים כאלו, הוותק המקצועי שלו, היכן למד והיכן עבר השתלמויות. היפגשו עימו, ותחושו אם יש כימיה ביניכם, האם הוא סבלני לשאלותיכם, האם הוא מעמיק בהסברים ומברר יחד איתכם לעומק את כל הנושאים הרלוונטיים
  2. ההליך- בקשו להבין בדיוק את הליך הניתוח כולו: הרדמה, חתכים, צלקות, כאבים, תוצאות. בקשו הסבר מדויק ומפורט ככל האפשר, אפילו עם שרטוט נלווה.

טיפים נוספים לפני ניתוח מתיחת בטן הם כמובן בירור העלויות, השוואת מחירים והבנה של מה הכם כוללים, היכרות עם הקליניקה בה מתבצע הניתוח, תיאום ציפיות,  מהאספקט של מה שאתם מצפים שיקרה לבין מה שתקבלו בפועל,שיחה עם מנותחים אחרים וכדומה. שיהיה בהצלחה.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...