הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

בימים טרופים אלו עולם האינטרנט שולט בכל אשר נפנה אליו, נוכחות חזקה באינטרנט ושליטה באתרים שונים יכולים לסייע לכם להשיג דברים במחירים זולים במיוחד, להשיג דברים נדירים, להשיג מידע חיוני, ללמוד מקצועות, ליצור קשרים עסקיים, למכור סחורות בכל רחבי העולם ועוד… אך בכדי שנוכל להתקשר עם כל אדם, חברה או קבוצה שנמצאים במדינה אחרת חשוב שיהיה לנו שפה משותפת איתה נוכל לגשר ולתקשר.

שפת האנגלית היא השפה הבין לאומית, באמצעותה תוכלו להשיג ולתקשר כמעט עם כל אחד ברחבי הרשת, היום יותר מתמיד אפשר להגיד בפה מלא כי שליטה בשפת האנגלית משפרת משמעותית את רמת החיים שלכם.

שיטות ללימוד אנגלית באמצע החיים

אז הבנתם שאתם צריכים לשפר את האנגלית שלכם אבל לא יודעים כיצד לעשות זאת? אין לכם כל כך זמן פנוי? מרגישים קצת נבוכים ללמוד בכיתה? ובכן היום קיימות שיטות רבות ללימוד אנגלית ובטוח שאחת מהן תתאים גם לכם.

  • לימוד אנגלית על ידי קריאה של מגזינים לפי רמה – מחקרים הראו כי תרגולי קריאה של שפת האנגלית משפרת את אוצר המילים, הדיבור וההבנה של השפה באחוזים גבוהים יותר מאשר כל שיטת לימוד אחרת, בשיטה זו תקראו מגזין מעניין על נושאים אקטואליים שיגרמו לכם לרצות ולקרוא את כל הכתבות, ככל שתקראו יותר תחשפו ליותר ויותר מילים חדשות ותעשירו את הדקדוק, הקריאה, הכתיבה והדיבור בשפת האנגלית. תוכלו למצוא רשימה מפורטת של מגזינים לפי סוג קהל ולפי רמה באתר ג'רוזלם פוסט לייט: https://www.jpostlite.co.il/
  • לימוד אנגלית במכללה מיוחדת ללימודי שפות – עקב הביקוש ההולך וגובר ללימודי שפת האנגלית בשנים האחרונות קמו מספר מכללות גדולות שמעבירות קורסים לפי רמות הידע שלכם, בכל קורס תמצאו מספר תלמידים נוספים שנמצאים באותה רמה שלכם ותלמדו לפי תכנית לימודים מסודרת ומתונה.
  • לימוד אנגלית בטלפון – עוד שיטה מעולה מבית ג'רוזלם פוסט לייט שנקראת לייט טוק, בשיטה זו כל פעם שיש לכם כמה דקות פנויות אתם מתקשרים למספר טלפון מיוחד כשמהעבר השני עולה מולכם מורה לאנגלית ומשוחח אתכם אך ורק באנגלית, כשאתם עושים טעות הוא מתקן אתכם וככה אתם גם מתרגלים אנגלית שוטפת וגם לומדים על הדרך מילים חדשות.
  • לימודי אנגלית עם מורה פרטי – לימודי אנגלית עם מורה פרטי היא אולי השיטה הנוחה ביותר ואם המורה טוב אז גם היעילה ביותר כיוון כי זה רק אתם והמורה אחד על אחד, שעה שלמה שבה כל דקה מוקדשת אך ורק לכם, עוברים על מוקדי הקושי שלכם ומתגברים עליהם.
  • לימודי אנגלית עם תוכנות מחשב – כיום ישנן מספר תוכנות אותן ניתן לרכוש ובאמצעותן ללמוד אנגלית, תוכנות אלו בדרך כלל מעשירות את אוצר המילים שלכם באופן די חזק ועושות לכם מבחנים בכל סוף שיעור כדי לראות את רמתכם הנוכחית כשהמטרה היא כמובן לחזק את הרמה ככל שניתן.

 

עוד משהו שיעניין אותך

שי פניני – משרד עורכי דין

יורם קראוס – מטפס הרים


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...