הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

חופשת פסח היא אחת מחופשות החגים האהודות ביותר על הילדים ובין השנואות ביותר על ההורים. בזמן שהאחרונים עובדים לרוב בחול המועד, הילדים מקבלים שבועיים חופש בהם בכל יום יש למצוא מחדש מה עושים איתם לפני שישתעממו ויתחילו לעשות צרות. אז למזלם של ההורים, חצי חופשה כבר עברה אך מה עושים בחצי השני שלה עם הילדים? הנה כמה הצעות….

אף פעם זה לא מאוחר מדי לקצת טבע

הגנים הלאומיים בחופשת החג, כמחווה של רצון טוב לרוב פתוחים שעות ארוכות יותר והכניסה אליהם, בניגוד לשאר ימות השנה מתאפשרת בחינם. אם זו לא סיבה לצאת לטבע ולחגוג אותו, אז מה כן? אז קחו את הילדים לקיסריה, לתל דן או לעתיקות בית שאן ותנו להם להרגיש קצת היסטוריה וקצת טבע. על הדרך, לרוב בעיקר בחופשת הפסח, מתקיימים גם בגנים הללו שלל אירועים  ומתחמי הפנינג של ימי הביניים שיכול לתת לילדים מושג קצת יותר מוחשי לאיך היו הגנים הללו בשנותיהם הגדולות כערים מרכזיות של האימפריה הרומית.

קניונים- כי זה קרוב ובחינם

עוד הצעה למה עושים עם הילדים בפסח היא אופציה די ברורה מאליה ובכל זאת שווה להזכירה- קניונים. מרכזי קניות יש היום בלי סוף ולרוב הללו גם קרובים מאוד לבית. כתוצאה, הם מהווים פתרון נהדר לאטרקציות לילדים אם אין כוח לארגן חצי בית לטיול טבע בצפון או בדרום. הקניונים לא רק מציעים סביבה ממוזגת שניתן להינות ממנה בכל שעות היום עם אופציה לשופינג בלתי נגמר, אלא גם מהווים מרכז של בילוי וכיף גם לילדים. כמעט בכל קניון תמצאו שלל הופעות לילדים, הפעלות שונות ואירועים מיוחדים, כולם ברוח החג והפרמידות שיסייעו לילדכם להתחבר לרוח החג.

הצגות ומופעים לילדים

שני מועדים עיקריים להופעות הילדים הגדולות הם חנוכה ופסח. בחנוכה כמובן הידוע ביותר הוא מופע הפסטיגל ושאר מחזות זמר למיניהם. בחג הפסח, מככבות ההצגות לרוב שעוסקות בסיפור יציאת מצרים בדרך זו או אחרת וזוהי גם שעתם של כל סדרות הנוער לקבל במה- תרתי משמע. כך לצד מחזות מוזיקליים מוכרים נוסח נסיך מצרים תמצאו גם בפסח הנוכחי הופעות לייב של חברי סדרת הנוער "החממה", "השכונה" ועוד. המחירים למרות פופלאריות הסדרות הללו והתלהבות הילדים אינם פופלאריים בכלל ויכולים להסתכם בכמה מאות שקלים למשפחה. לכן, גם אם הילדים משגעים אתכם ללכת למופע שכזה, מוטב לשקול פעמיים את הנושא בשל העלויות.

ולבסוף, למרות הקושי שבחופשה הארוכה של פסח, מוטב לא להרים ממנה ידיים ולהתעצבן. זוהי תקופה נפלאה של התחדשות ומזג אוויר נעים והזדמנות להשלים זמן איכות עם הילדים שאין בתקופה אחרת ולכן מוטב לנצלה היטב וליהנות ממנה, גם אם היא כרוכה בהוצאות.

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...