הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

אלגוריתם פפאגיולא הרבה אנשים בוחרים בקריירה של קוסם, אבל מי שכן בוחר בקריירה שכזו, הוא אדם שבאמת אוהב את התחום ורואה בו את העתיד שלו. האם באמת משתלם להיות קוסם? האם זה מקצוע מספק? תלוי את מי שואלים, אבל מה שבטוח הוא שמדובר במקצוע מעניין עם הרבה מאד אתגרים ואפשרויות להתקדם. הנה כמה יתרונות וחסרונות בלהיות קוסם.

להיות קוסם – יתרונות

להיות קוסם זה לא רק לדעת לעשות קסמים. להיות קוסם זה קודם כל לדעת לתקשר היטב עם הקהל, להבין את הקהל ולאהוב אותו. רק קוסם מיומן, כריזמטי ואהוב על הקהל יהיה גם קוסם מוצלח. אז אם אתם אנשים שאוהבים את התקשורת הבלתי אמצעית עם הקהל ואם אתם אוהבים את תחום הקסמים, הרי שלהיות קוסם יכול להיות מושלם עבורכם. מי שמתאים לתחום הזה, ימצא בו הרבה מאד סיפוק מבחינה זו.

יתרון גדול מאד בלהיות קוסם הוא שהמקצוע מזמן לקוסם מפגש עם הרבה מאד אנשים ומפתח את היכולות הבין אישיות של הקוסם כאדם וכקוסם. הקוסם נוסע בדרך כלל ממקום למקום, נחשף לאוכלוסיות שונות, תרבויות חדשות, כך שלהיות קוסם זה אף פעם לא משעמם. לכך ניתן להוסיף את העובדה שהקוסם הוא בעל יכולות מיוחדת לשלוט במחשבות הקהל, להתל בקהל, מה שללא ספק מקנה תחושת כוח וסיפוק גדול.

יתרון נוסף נזקף לטובת קוסמים מקצועיים, ברמות בינלאומיות. קוסמים אלה זוכים בנוסף לכל גם להכנסה מכובדת ביותר. בין הקוסמים הגדולים ניתן למצוא אנשים עשירים ביותר, אפילו מיליונרים.

להיות קוסם – חסרונות

למעשה, אין הרבה חסרונות בלהיות קוסם. כל מי שמשקיע בתחום, לומד בלי הפסקה ומתאמן, מוצא בתחום הקוסמות הרבה עניין וסיפוק. אולם, קוסם שאינו משקיע מספיק ונשאר מאחור כקוסם בינוני, עלול למצוא עצמו מעט מתוסכל, כאשר עליו להסתפק במופעים קטנים, אשר אינם מאפשרים לו לקיים את עצמו מבחינה כלכלית. לכן חשוב לא לקפוא על השמרים, לא להסתפק בקסמים הבנאליים כמו קסמים בקלפים שכולם כבר מכירים, אלא להתחדש כל הזמן ולהיות מסוגל להרשים את הקהל. תמיד יש עוד ועוד קסמים ללמידה ומומלץ לכל קוסם מתחיל או בינוני לשאוף גבוה ולהסתכל קדימה.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...