הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

ילדים בשבתאחת השאלות שבכל שבת עולה מחדש בקרב הורים לילדים קטנים, היא מה עושים בשבת? אז אחרי שחרשתם כל פארק, וכל גן חיות וגם מהים כבר נמאס…הרשו לנו להמליץ על מוזיאון הילדים בחולון בתור המקום הבא שלכם לבילוי בשבת.

המוזיאון מציע שלל אטרקציות לילדים בשבת מגילאים קטנים מאוד 2 וחצי ועד גיל 12 המחולקים לפי מסלולי פעילות שונים המיועדים לכל סולם גיל. בנוסף, ביום שבת פעילות גם תערוכות הדגל של המוזיאון" בגובה העיניים, דיאלוג בחשיכה, הזמנה לשקט ודיאלוג עם הזמן. תערוכות אלו (מלבד בגבוה העיניים) יכולות לשמש אתכם גם להעסקת בני נוער משועממים בסוף שבוע שתרצו לתת להם קצת ערך מוסף מעבר לבהייה בטלויזיה.

אז אלו מסלולים מציע המוזיאון בשבת?

המוזיאון מציע בשבת את כל מסלולי הילדים למעשה ביניהם טיול עם ינשול, בעקבות הפרפרים, המסע לתיקון ממלכת הזמן, היער הקסום, החייזרים וההצגה איפה מיש.
במסגרת טיול עם ינשול יחשפו הילדים באמצעות הדמות ינשול- חצי ינשוף וחצי חתול לחברים ביער ולהתליך יצירת החברות האנושי וילמדו כיצד להתמודד עם השונה מהם. במסלול בעקבות הפרפרים וגם במסע לתיקון ממלכת הזמן יכירו הילדים את משפחות בע"ח השונות בטבע, מחזוריות החיים וגלגולי חיים בטבע, כיצד הזמן משפיע על ההתפתחות ועוד. במסגרת הפעילות היער הקסום יעברו הילדים מסע הרפתקאות ביער הקסום במטרה להחזיר את היער לקדמותו אחרי ששיחררו ג'יני שובב מן הבקבוק. תוך כדי לומדים הילדים להתמודד עם רגשות כמו נקיפות מצפון, צער, פחד, אחריות ועוד. המסלול האחרון במסלולי הילדים הוא מסלול החייזרים המיועד לילדים גדולים יותר בגילאי 8-12 ומדמה לילדים מצב כאילו נחטפו ע"י חייזרים לחללית משוכללת. בחללית זו הילדים יצטרכו להפעיל את דמיונם כדי להגיע למסע בחזרה הביתה תוך הבנת האחר- החייזרים וכיצד הם נתפסים בעיני האחר.

בנוסף לאלו, מוצעת גם בימי שבת ההצגה הפעילה איפה מיש אשר הילדים לוקחים חלק בהשתתפות בה, מבלים עם הצעצועים השונים, מתחפשים ולומדים מהו ערכה של חברות טובה ונאמנות זה לזה.

למה חשוב לשים לב אם רוצים להגיע בשבת למוזיאון?

שימו לב כי בימי שבת המוזיאון אינו פועל עד שעות הערב כמו בשאר ימות השבוע. בימי השבוע הפעילויות מתקיימות בין השעות 10-13:00 והמוזיאון דורש כי בטרם ההגעה תזמינו כרטיסים לפעילות לשם הסדר הטוב. כמו כן, חשוב לומר כי מקפידים במוזיאון מאוד על גילאי הילדים הנכנסים לכל פעילות ולכן שילובים כמו אח גדול (מתחת ל-18) יחד עם אח קטן לא יכולים לבוא בחשבון. לכל פעילות יש להכנס ילד עם מלווה מבוגר מעל גיל 18. מומלץ בעת הזמנת הכרטיסים לבדוק את השעות והמועדים הפנויים של כל פעילות.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...