הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

חברת ניהולהחזקתם וניהולם של בניינים כרוכים בעיסוקים מורכבים ומסועפים, ולמעשה נדרשת התעסקות תמידית בתחומים כגון ניקוי המבנה, גביית שכירויות או מציאת שוכרים וקונים. על כך מצטרף הצורך לתת מענה ופתרונות לבעיות שונות הצצות בכל רגע נתון, כמו תקלות חשמל, בעיות בצנרת או החלפה של מנעולים. על מנת להוריד את הנטל מכתפי בעלי הבניין או דייריו, ולפנותם לקידום ענייניהם החשובים, נהוג בימינו לשכור את שירותיהן של חברות ניהול נכסים. חברות מקצועיות אלו מספקות מענה מלא ושלם לכל הקשור בניהול ותחזוקת בניינים.

ניהול נכסים מקיף ומלא

חברת ניהול נכסים נוטלת על עצמה את החלק הארי של ניהול ותחזוקת מבנים, ומבצעת את העבודות באופן מסודר, מאורגן ומקצועי. מלאכות אלו משתנות בהתאם לצרכיו הספציפיים של כל נכס, בעליו ודייריו, וכוללות בין היתר :

  • ניהול השכרת נכסים – תחום זה מתייחס לאיתור שוכרים בעזרת מערך שיווק מקיף ומקצועי, ניהול משא ומתן, עריכה וחתימה על חוזים, וכן פיקוח על עבודות שיפוץ והתאמת המבנה לצרכי השוכר. בנוסף דואגת החברה לגביית שכירויות, הכנת קבלות וחשבוניות לשוכרים, גביית וניהול ערבויות, ייצוג מול רשויות מקומית, טיפול בעניינים משפטיים, והעברת דוחות פיננסיים לבעלי הנכס.
  • ניהול מכירת נכסים – חברת הניהול עוסקת באיתור רוכשים לנכס בעזרת מערך השיווק, ניהול מו"מ, חתימה על חוזים, טיפול בעניינים משפטיים, והפקת חוברות מכירה.
  • תחזוקת מבנים – המדובר בתחזוקה שוטפת, תחזוקה מונעת וביצוע תיקונים עבור כל מתקני ומערכות הנכס המשותפים. זאת בנוסף על שירותי שמירה ואב בית, שירותי ניקיון, גינון וטיפוח, וכן שירותי הנהלת חשבונות וגבייה.
  • ניהול הקמת פרויקטים –  אנשי החברה מספקים ייעוץ טרום בנייה בתחומי מערכות תחזוקת המבנה, ודואגים לקידום נושאי השבחה ותב"ע, כולל שינויי ייעוד של מבנה, אישורים לתוספות בנייה ושימוש חורג. כמו כן, חברת הניהול מפקחת על עבודות השיפוץ והשדרוג של מבנים קיימים.
  • ניהול זכויות קנייניות – תחום זה כולל בניית ותכנון ספרי נכסים, הסדרתן של זכויות קנייניות ורישומן בטאבו, מעקב תכנוני, הגשת תביעות והתנגדויות משפטיות, טיפול במיסי ארנונה והיטלים נוספים של הרשות המקומית, וכן ביצוע מיפוי, סקרים ומחקרים ארכיוניים.

ניהול מקיף לכל סוגי המבנים

חברות ניהול מקצועית מטפלות בכול סוגי המבנים, ביניהם בנייני מגורים, מבני תעשייה, מרכזים מסחריים, בנייני משרדים ופארקים לוגיסטיים. לכול לקוח וסוג מבנה ניתנים שירותי ניהול מלאים בהתאם לצרכי המקום ובעליו, כן בהתאם להיקף העבודה הנדרשת כגון ניהול יומי שוטף, מספר שעות בשבוע או בחודש. בתוך כך מטופלות גם קריאות דחופות ושונות, למשל עבור תיקון תקלה או לצורך עריכת חוזה מול קונה. אין ספק שחברות ניהול הנכסים תורמות רבות להפחתת הדאגות והעיסוקים הקשורים למבנה, ואף חוסכות כסף לבעליו ודייריו בזכות התנהלותן המקצועית.

עוד משהו שיעניין אותך

שי פניני – משרד עורכי דין

יורם קראוס – מטפס הרים


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...