הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

מחשב נייד טושיבה

יול - 16 - 2012
חני

toshibaמחשב נייד טושיבה- איכות עבודה שלא הכרתם

בעולם המחשבים הניידים, נהוג לומר שהמאבק האמיתי בין החברות הוא על הכסף. מדליית הכסף. כי כשלכולם ברור מי במקום הראשון מבחינת איכות, עוצמה, אמינות ושירות, כל מה שנותר זה לריב על המקום השני… אז הסכיתו והפנימו: אין יותר טוב מאשר מחשב נייד טושיבה.

קשה למצוא בימינו בית אחד בישראל ובמרבית מדינות העולם ללא מוצר חשמלי של טושיבה. החברה, שהפכה שם נרדף למקצוענות ואיכות, ממלאת את חיינו בטכנולוגיה מתקדמת, בעיקר בתחומי המחשבים הניידים והטלוויזיות השטוחות. רכישת מחשב נייד טושיבה היא הדרך הבטוחה לשקט הנפשי ולביטחון, בתחום שיציבות ואמינות היא לעיתים נטע זר בתוכו.

מחשבים ניידים, כמעט יותר מכל מוצר חשמלי אחר, מומלץ לרכוש ממותג ידוע ובעל אמינות גבוהה. ככה זה כשהבלאי והתקלות צצים לעיתים קרובות במותגים מסוימים. סדרת המחשבים הניידים של טושיבה מציעה את כל מה שצריך ממחשב נייד: עוצמה, מהירות, מעבדים חזקים, כרטיסי מסך איכותיים, והכל במחירים שפויים ותחת עיצוב צעיר ורענן. למשל, המעבד- מחשב נייד טושיבה מופעל על ידי מעבדי אינטל בעלי הליבה הכפולה. למעשה דגמי N455 ו-N550  הנפוצים במחשבי טושיבה נחשבים לאיכותיים והחזקים בשוק.

כאמור, עשרות רבות של דגמים מיובאים לישראל, אשר מחולקים ל-4 סדרות עיקריות, אשר לכל אחת מאפיינים משלה: Tecra, Qosmio, Portege, Satelitte. כולן מאופיינות במסכים ביו 13 ל-17 אינץ' (למען דגמים בודדים קטנים או גדולים יותר), כרטיסי מסך חזקים, זיכרון פנימי ונפח דיסק קשיח הניתנים לשדרוג בהתאם לאופי השימוש.

טווח המחירים של מחשבי טושיבה נע בין 1,300 ₪ לדגמים הפשוטים ועד 8,000 ₪ ויותר ל"סופר-לפטופים" – מחשבים ניידים עם ביצועים מעולם אחר. אחרי שרכשתם מחשב נייד טושיבה, הגעתם לשקט והנחלה. כי כשאתם חלק ממשפחת הלקוחות של טושיבה, אתם יודעים שעל כל צרה שלא תבוא, מחכים לכם "אימא ואבא": שירות לקוחות מהיר, יעיל וחסכוני ילווה אתכם לאורך כל הדרך. חשוב לציין שאין כמעט הבדל בין לפטופ לבין מחשב נייח בימינו מבחינת ביצועים, את שניהם ניתן לחבר ל רשת מחשבים במשרד או בבית ואת המחשב הנייד ניתן לחבר לתחנת עגינה עם מסך גדול ונח ולהגיע לרמת נוחו כמו של מחשב נייח ועם זאת לשמר את הניידות.

אז במכשיר עדין כמו מחשב נייד, לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר. מחשב נייד טושיבה – העוצמה שמלווה אותך.

חברת מפעיל, היבואנית הרשנית של מחשבי טושיבה לישראל, מספק שירות למחשבי טושיבה באחריות החברה, ברמה הגבוהה ביותר.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...