הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

מטרנה והתוכנית בייבי בום חוזרים לשתף פעולה גם השנה

סגור לתגובות על מטרנה והתוכנית בייבי בום חוזרים לשתף פעולה גם השנה
אפר - 12 - 2017
חני

אם אתם צופים הדוקים, וודאי לא יכולתם לפספס את חזרתה של התוכנית בייבי בום לאוויר בערוץ 10.  התוכנית המציגה את תלאות הלידה האמיתיות של נשים מסויימות שבחרו במודע להצטלם בטרם ותוך כדי הלידה, הפכה בשנים האחרונות מאז עלייתה לאוויר, לפצצת רייטינג ותוכנית המעוררת עניין רב אצל רווקות וגם אצל מי שכבר אמהות ומזדהות מאוד עם התהליכים העוברים על היולדות, כפי שמוצגים בתוכנית.

נותני החסויות בתוכנית -מטרנה, בתי החולים ועוד

כמובן, שאי אפשר לראות תוכנית כזו מבלי להתייחס לחסויות המלוות אותה. כמובן שבתי החולים בהם מצטלמת התוכנית זוכים לחשיפה רבה, והרבה לאחר שהתוכנית יורדת, זוכים לאהדה ולהעדפה בקרב יולדות עתידיות בזכות התוכנית. מלבד בתי החולים, חברה גדולה נוספת הנותנת חסות לתוכנית היא חברת מטרנה – היצרנית המובילה של מזון תינוקות בישראל. חוץ מהחסות שנותנת החברה לתוכנית- שיתוף פעולה הנמשך שנה בשנה מאז שהתוכנית עלתה לראשונה לאוויר, מתחזקת החברה בשיתוף עם נענע 10 מתחם תוכן מקיף הנקרא מתחם מטרנה בייבי בום -נענע 10 שנותן שלל עצות לא רק ליולדות לעתיד, אלא גם לאמהות טריות שעדיין לא יודעות מה עומד בפניהן בחודשים ובשנים הקרובות.

כמובן שחוץ מתכנים נוספים ומעניינים אודות תינוקות, תוכלו גם למצוא גם בערוץ קישורים לפרקים השונים ולצפות בהם בצפייה ישירה בשידור חוזר מתי שנוח לכם.

וכמובן, אי אפשר גם בלי מילה אישית על התוכנית

למרות שהתוכנית עושה יופי של הכנה לקראת הליך הלידה ומציגה באופן אמיתי את מה שקורה במהלך הלידה (בניגוד לכל מה שאנחנו רואים בסרטים ההליוודים), עדיין אין לשכוח שמדובר בתוכנית ראליטי והיא ערוכה כדי להעביר את המסר שהבמאי חפץ בו. במציאות, לכל אחת תהליך לידה שונה מאוד וחוויה שונה מאוד לפני ואחרי הלידה. לכן, חשוב לקחת רפרנס מסויים מהתוכנית אך לא לצפות שמה שמוקרן בתוכנית, בהכרח יקרה גם יקרה אצלכם באופן אישי.

 

מידע נוסף ניתן למצוא גם בעמוד מטרנה – facebook

החל מחודש יוני, פתחה מטרנה שירות חדש שכעת זוכה לפרסום רב בדמות משדרי לייב עם יועצות מטרנה המוסמכות בנושאים כמו תזונת תינוקות, שינת תינוקות, קוליק ועוד. פרטים על השירות החדש אפשר לקרוא גם בכתבה זו: מטרנה מייעצת לאמהות בשידורים חיים בפייסבוק – ynet


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...