הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

זכיה בלוטוכולם יודעים שההסתברות לזכות בלוטו היא בערך כמו לקלוע בול בעת ירייה באפלה. עם זאת, סביר להניח שאף פעם לא באמת חשבתם על סיכוי זה כשמילאתם טופס טוטו. בארצות הברית, למשל, הסיכויים בפועל לזכות בלוטו תלויים במדינה בה רוכשים את הכרטיס, אבל ברובן כמו גם בארץ, הסיכוי לזכות בלוטו הוא אחד ל-18 מיליון, בעוד שבמדינות אחרות בארצות הברית הסיכוי הוא אחד ל-120 מיליון…

יש הטוענים כי תותאות צ'אנס מעידות שבמשחק זה הסיכוי לזכות גדול הרבה יותר מאשר הסיכוי לזכות בלוטו. שכן, הסיכוי לזכייה בפרס הגדול הוא אחד ל-4,096 ואילו הסיכוי לזכות בצ'אנס בפרס כלשהו, הוא גבוה הרבה יותר ועומד על: 1:2.4.

אם אי פעם חשבתם, חלמתם, ציפיתם וקיוויתם שהזכייה בלוטו או תוצאות צאנס מדויקות, יטילו לחיקכם את דמי הזכייה בפרס, אתם לא לבד. האמת היא שבארצות הברית אחד מתוך כל שלושה אנשים חושב שהזכייה בלוטו היא הדרך היחידה שבה הוא יכול להבטיח את עתידו הכלכלי. זה נתון מפחיד כשאתם יושבים ושוקלים ברצינות מהם הסיכויים הריאליים שלכם לזכות בהגרלה.

זה הזמן המתאים להתבונן במבט בוחן בסיכוי שלכם לזכות בלוטו. בעוד שזכייה בהגרלה עשויה להיות משהו שאתם ממש רוצים, כדאי לכם לבחון מקרוב בסיכויים שלכם לזכות בהגרלה.

ניקח מספר אירועים שאתם בוודאי לא מאחלים לעצמכם וכנראה גם חושבים שאף פעם לא יקרו לכם, אבל עדיין סביר יותר להניח שאירוע זה יתרחש בחייכם, יותר מאשר שתזכו בלוטו. למשל, פגיעה מהכשת נחש. אתם בוודאי לא מתארים לעצמכם כי נחש יכיש אתכם, אבל יש סיכוי הרבה יותר גדול להיפגע מהכשת נחש או מעקיצת דבורה (סיכוי של אחד ל-100,000) מאשר לזכות בהגרלת הלוטו. לא תאמינו אבל הסיכוי למות בהתנגשות של אסטרואיד עם כדור הארץ בשנת 2029 הוא כ-300,000 יותר מאשר להרוויח בלוטו.

עם כל זאת, אולי דווקא אתם הפעם דווקא אתם תהיו הזוכים המאושרים שהצליחו לנחש נכונה את כל המספרים. ייתכן ודווקא אתם תהיו האחד שזכה מתוך כל המיליונים שניסו ונכשלו. אז אולי בכל זאת, למרות כל הסיכויים תחשבו שכדאי להמשיך ולנסות. בהצלחה!


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...