הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

סיציליה כמו שלא ידעתם

סגור לתגובות על סיציליה כמו שלא ידעתם
ינו - 21 - 2019
חני

סיציליה הוא אחד האיים היותר יפים באיטליה ויש בה את כל מה שאדם רק יכול לחלום עליו בחופשה. שילוב מושלם בין גיאוגרפיה ייחודית, מזג אוויר נפלא, נופים מרהיבים המשלבים בין ים וצוקים, ארכיאולוגיה שאין דומה לה בשום מקום אחר בעולם, בקיצור אם אתם מחפשים יעד קרוב יחסית, שילוב בין נופש, טבע ואוכל מעולה – סיציליה זה המקום.

את הביקור באי מתחילים לרוב באזור הר הגעש אתנה שנחשב להר געש פעיל, בין המרשימים ביותר באירופה. בחורף תוכלו להנות ממראה מושלג קסום ובקיץ משילוב בין צמחיה ירוקה לרכסי הרים. ניתן יהיה להיחשף להשפעות של הר הגעש בכל האזור המזרחי של האי.

אי אפשר לבקר בסיצליה מבלי לבקר בעיר סירקוז. העיר מחברת אותנו לתרבות הרומאית, לסיפורי המיתולוגיה היוונית ולכל מה שמיוחד בארכיאולוגיה של סיציליה.

המסע בסיציליה לרוב ישלב גם ביקור בעיר הדרומית ארגיג‘נטו. החיבור בין השניים מתקיים בפיאצה ארמרינה- המקום בו יש את כמות הפסיפסים הגדולה ביותר בעולם. שם יש את המוזיאקה המפורסמת של 10 נשים רומאיות בביקיני שכל אחת מהן מתעמלת בסגנון אחר- מקום שאסור לפספס.

בחלקה הדרומי בעיר ארגיג‘נטו אפשר להיחשף למקבץ מופלא של מקדשים דוריים לפני יותר מ-2,500 שנה. שם נמצא המקדש המפורסם ביותר בעולם שרק אליו שווה להגיע עד סיציליה.

לפני שמגיעים לחלק הצפון מערבי של סיציליה, אפשר לעבור דרך ארץ המאפיה ולהגיע לפסגה מדהימה בעיירה בגובה של למעלה מ-700 מטר המכונה אריצ‘ה. מקום באמת מיוחד בו ניתן יהיה להכיר את תולדות המרציפן ונלמד איך נכון לאכול אותו. כמובן שאי אפשר לוותר על עיר הבירה פלרמו – שילוב נהדר בין עיר קדומה בה נמצאת אחת הכנסיות המפורסמות בעולם המון ריאלה לבין מקום תרבותי המשלב בין אוכל מעולה, היסטוריית הקדושים וחופים מרהיבים.

 

עוד משהו שיעניין אותך:
יורם קראוס – כך טיפוס הרים הפך אותי למנהל טוב יותר


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...