הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

קיץ 2021 האם נצא לחו"ל ואם כן אילו יעדים מומלצים?

סגור לתגובות על קיץ 2021 האם נצא לחו"ל ואם כן אילו יעדים מומלצים?
מרץ - 30 - 2021
חני

אחרי שעברנו את קיץ 2021 סגורים בתוך תוכנו עם הגבלות שלא אפשרו לנו לחיות בצורה בה אנחנו רגילים ואוהבים מגיע לו קיץ 2021 עם תקוות גדולות שהנה האור בקצה המנהרה ונוכל לחזור לשגרת תיירות כמו פעם, אך האם זוהי תחושה אמיתית או שאנחנו בעצם משלים את עצמנו ואם היא נכונה אילו יעדים מומלצים?

 

אז כן ולא, זוהי התשובה לשאלה המוזכרת מעלה, כן נוכל לצאת מהארץ בקיץ 2021 אבל לא זה ממש לא יהיה כמו פעם לפני פרוץ המגפה, הגבלות, איסורים וסכנות יש בדרך, מיד נסביר.

 

אפשר לצאת אבל לא כמו פעם

 

אז ממשלת ישראל פתחה את השמיים ומאפשרת לאזרחים לצאת ולנפוש ביעדים שונים בחו"ל, אך יציאה זו מוגבלת בבדיקות קורונה (צריך לבדוק את הכמות וזמני הבדיקה לפי ההנחיות בעת הטיסה) שיש לבצע לפני ושיש לבצע בחזור, עבור אנשים שמחוסנים בשתי מנות חיסון אין צורך בבידוד (מקומי בעת החזרה) וזאת אולי הסיבה שתגרום ליותר אנשים לטוס.

 

אך ההגבלות הן לא רק על ידי מדינת ישראל, ישנן מדינות רבות ברחבי העולם שעדיין לא מאפשרות כניסה אל תחומיהם כיוון והן עוד נלחמות בנגיף וחוששות מכניסת ווריאנטים חדשים ולכן מספר היעדים מצומצם באופן ניכר ביחס למה שהיינו רגילים.

 

בנוסף חלק מהמדינות שכן מאפשרות כניסה אל תחומיהם מגבילות זאת בבידוד של עד 14 יום כך שלא סביר שתייר ירצה להגיע למדינה כלשהי ולשהות בבידוד תקופה כה ארוכה.

 

והגענו לעסוק בסכנות האורבות לנו בתקופה זו, נכון מדינת ישראל מתגברת יפה בזכות החיסונים על נגיף הקורונה עד כה, אך כל המומחים מזהירים כי התנהגות נגיפים עלולה לייצר מוטציות שידעו להתמודד עם מחסומים שנוצרו מולם (למשל החיסון) ולדעת לעקוף אותם ולכן קיימת סבירות שהנגיף יתפתח למוטציה שעלולה להתגבר על החיסון וכדי שמצב כזה יקרה צריך יהיה לקרות מפגש בין אדם מחוסן לנגיף שבארץ כבר נמצא במינון נמוך אבל בחו"ל עדיין משתולל, לכן חשיפה של ישראליים בחו"ל אל מול הנגיף עלולה להחזיר לנו אותו לכאן כמוטציה.

 

אך אם בכל זאת החלטתם שאתם טסים להתאוורר בחו"ל אלו הם היעדים נכון לעכשיו שמומלצים בעיקר בגלל שהם קרובים ולא מחייבים ישראלים מחוסנים או עם בדיקת קורונה שלילית בבידוד: קפריסין, יוון, מלדיבים, צרפת, סיישל, סרביה.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...