הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

שמלות כלה בצבע

נוב - 28 - 2012
חני

שמלות כלהבדרך כלל שאנחנו מדברים על שמלות כלה יש לנו בראש את התמונה של שמלות הכלה הלבנות והקלאסיות עם זרי כלה בצבע אדום. כמובן שלשמלות הכלה הלבנות והקלאסיות יש תפקיד חשוב בחיינו ולכן אי אפשר להחליף אותם. למרות זאת שמלות כלה יכולות להיות שמלות כלה שמגיעות בהרבה מאוד צבעים ולא מזיק לאף אחד לצאת קצת מהשיגרה ולבחור בשמלות כלה בצבע.

שמלות כלה צהובות

צהוב הוא צבע בהיר שקרוב במידה מסויימת ללבן. שמלות כלה צהובות הן שמלות כלה שכיף מאוד ללבוש אותם. נכון שכאשר אנחנו מדמיינים בראש חתונה אנחנו רואים את עצמנו בשילה לבנה אבל בחירה בשמלות כלה צהובות יכולה להיות תוספת מרעננת לאירוע מיוחד. כלות שאינן רוצות ללבוש ביום החתונה שלהן שמלות כלה רגילות ומשעממות יכולות לבחור בצהוב כצבע מצויין לשמלות הכלה שלהן. שמלות כלה צהובות יכולות להיראות כמו פרח יפה. שאנחנו מדמיינים בראש כלה לובשת שמלת כלה צהובה אנחנו רואים כלה שלובשת שמלה שגורמת לה להיראות כמו חמניה יפה. כלות בעלות אופי מרדני או כלות שרוצות להיראות קצת שונה בחתונה שלהן יכולות לבחור בשמלות כלה צהובות ליצירת מראה חדשני.

שמלות כלה כתומות

כתום הוא צבע שאולי נשמע לנו צעקני מאוד כאשר אנחנו מדמיינים בראש שמלות כלה. למרות זאת לצבע כתום קיימים גוונים עדינים ובהירים שאפשר לבחור אותם על מנת ליצור שמלות כלה מקוריות. שמלות כלה בצבע אפרסק למשל הן שמלות כלה שיכולות להיראות טוב מאוד בחתונות מיוחדות. כלות שרוצות להיות נועזות ולצאת מהתבנית הקבועה של שמלות הכלה הרגילות יכולות לתפור לעצמן שמלות כלה כתומות או שמלות כלה בצבע אפרסק ולהיות מסמר הערב בחתונה שלהם. האורחים באירוע ימצאו את עצמם עומדים מופתעים מול הכלה המקורית שמציגה לפניהם שמלת כלה לא שיגרתית.

שמלות כלה בצבע שמנת

שמנת היא צבע שאפשר לבחור אותו לשמלות כלה אפילו בלי לחשוב פעמיים. כלות רבות בוחרות ללבוש ביום חתונתן שמלות כלה בצבע שמנת בגלל ששמנת הוא צבע שקרוב מאוג בגוון ללבן ולכן הוא מתאים מאוד לחתונה. שמלות כלה בצבע שמנת הן אותן שמלות כלה רק עם נגיעה קטנה של צבע. למרות הכל השינוי הקטן בצבע של השימלה עושה שינוי גדול מאוד במראה של הכלה. כלות שלובשות שמלות כלה בצבע שמנת הן כלות מיוחדות יותר. כאשר כלה בוחרת לצאת מההרגל היא בעצם עושה צעד נועז שעוזר לה להגיע לחתונה שלה שהיא נראת קצת יותר יפה וקצת יותר מיוחדת. שמלות כלה בצבע שמנת הן שמלות כלה שמקבלות מחמאות רבות מאורחים באירוע ומצליחות לסובב ראשים. שמנת הוא צבע אידאלי לכלות שלא רוצות לבחור בשמלת כלה לבנה. גם שמלות ערב בצבע שמנת הן שמלות מומלצות לאירועים, אך אישה שרוצה לרכוש שמלת ערב בצבע שמנת צריכה להיזהר לא להגיע לאיתה לאירוע בו היא דומה לכלה.

מרחבי הרשת

מיתוג חתונה


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...