הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

איך לשדרג את המראה בעזרת ג'ינס

סגור לתגובות על איך לשדרג את המראה בעזרת ג'ינס
ינו - 27 - 2020
חני

אפשר לומר מאז שהומצא הג'ינס חיינו השתנו. בד הג'ינס הוא עד כדי כך חלק משמעותי בחיינו שלפעמים נדמה שלא ברור מה לבשו האנשים לפני שהוא הומצא. מאז ועד היום, בד הג'ינס הוא הדבר האחד שאפשר למצוא בכל מלתחה, של כל אחד, גברים ונשים כאחד, בכל מקום בעולם – מזרח או מערב. הוא יכול להיות יומיומי ומשופשף, הוא יכול להיות מעוצב ומפואר, הוא יכול להיות ארוך או קצר, אפשר ללבוש אותו כמכנס, ג'קט או שמלה והוא אף פעם לא ייצא מהאופנה.

 

 

להקפיץ את המראה עם ג'ינס

על אף היותו של הג'ינס נפוץ כל כך הוא אף פעם לא הפך לקלישאה שנמאס ממנה. הוא תמיד טרנדי ותמיד אפשר ללבוש אותו בדרך כזו שתשדרג את המראה שלך. אם אתן רוצות להתלבש קז'ואל ושזה עדיין ייראה מכובד ואלגנטי, למשל, אין כמו מכנס ג'ינס צמוד ומעליו חולצה וז'קט כדי ליצור הופעה שלמה. מכנסי ג'ינס מתאימים גם לנשים המקפידות על הופעתן, הוא משתלב מצוין עם נעלי עקב עם צבע בולט שמשתלב עם החולצה ואפילו נעלי סירה או סניקרס מגניבות יתאימו בלי בעיה. אם אתן מחפשות דרך בה תוכלו ללכת במשך היום עם בגד מסוים לעבודה ועם אותו בגד לצאת בערב, אבל להיראות קצת שונה, אתן תמיד יכולות ללבוש מעליו ז'קט ג'ינס, לענוד תכשיט בולט על הצוואר ובלי הרבה החלפות ועניינים את מוכנה ליציאה.

 

מכנסי ג'ינס מגיעים במגוון גזרות כמו סקיני, גזרה ישרה ועוד. בהתאם לגוון, לגזרה ולעיצוב המכנס קל  להתאים טי-שירט כדי ליהנות מלוק מנצח, ואפשר לשדרג את המראה בעזרת תיק אלגנטי ואקססוריז שונים, לרבות חגורה.

 

המתנה של הג'ינס

העולם של פריטי הלבוש שעשויים מג'ינס הוא אין סופי ולכן, כמעט לכל צורך תוכלו למצוא בו מענה. מעיל הג'ינס יכול להתאים לכן בבוקר לפגישת העסקים ולעבודה במשרד,  ובערב אתן יכולות ללבוש את המעיל או הז'קט מעל חולצה חדשה שקניתן, או מעל שמלה יפה, ותיהנו ממראה טרנדי המתאים גם לבילוי במסעדה, בקולנוע וכדומה.

זוהי המתנה הגדולה של הג'ינס – הוא תמיד מתאים ותמיד נכון. לכל אירוע, לכל צורך, לכל עונה. הג'ינס מאפשר לכן לשחק עם המלתחה שלכן וליצור אינספור שילובים ומאותו מספר פריטים ליצור כמה אאוטפיטים שונים.

רוצות עוד דוגמה? בבקשה. לכל הנשים יש בארון את הטייץ ההוא, זה שהן תמיד לובשות מעליו טוניקה, נכון? נשים רבות נועלות מגפיים שחורים והן מוכנות ליציאה מהבית, אך אפשר גם אחר כיוון שאתן יכולות להוציא מהארון את מכנסי הג'ינס הקצרים שלכן. כן, השורטס ההם שאתן בדרך כלל לובשות בקיץ, ותלבשו אותם מעל הטייץ. שלבו אותם עם חולצת טי-שירט שובבה ונעליים וקיבלת מראה אחר, צעיר ונועז. כל זה בלי הרבה מאמץ, עם אותם הפריטים הרגילים שגם ככה שוכבים אצלכן בארון ובזכות מכנסי הג'ינס, כמובן.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...

מה לאכול לפני אימון?

הקפדה על תזונה מיוחדת ומותאמת לכושר גופני תוכל להשפיע משמעותית ...