הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

סגור לתגובות על מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?
ינו - 30 - 2024
מנהלת האתר

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה כלפי העובדים. המתנה לפסח היא אמצעי יעיל לחיזוק הקשר עם העובדים ושיפור שביעות רצונם מהארגון.

ישנם מספר יתרונות בולטים למתן מתנות לפסח:

חיזוק תחושת המחויבות והנאמנות לארגון

מחקרים הוכיחו שדאגה לרווחת העובד ומתן הטבות כגון מתנות, מגבירות את תחושת המחויבות של העובד כלפי מקום העבודה. הדבר בא לידי ביטוי ברצון גבוה יותר להישאר בארגון לטווח ארוך, מאמץ רב יותר, ואף המלצות חיוביות לגורמים חיצוניים.

שיפור המוטיבציה והפרודוקטיביות

מחקרים הראו כי עובדים שקיבלו מתנות הפגינו עלייה של 19% בפרודוקטיביות בהשוואה לעובדים שלא קיבלו. מתנות קשורות ישירות למוטיבציה – הן מראות לעובד שהוא מוערך וחשוב להצלחת הארגון.

חיזוק אווירת החג והקבוצתיות

ארגונים רבים נוהגים לקיים מסיבת חג לעובדים. הענקת מתנות יחד עם האירוע החברתי תורמת לתחושת השייכות ומחזקת את אווירת החג והקבוצתיות. הדבר אף מסייע ליצירת קשרים חברתיים בין עובדים ממחלקות שונות.

ביטוי הוקרה על ההשקעה לאורך השנה

הרבעון הראשון נחשב לעמוס ותובעני, עם סגירת שנתיים ויעדים שנתיים לצד יעדים רבעוניים חדשים. מתנת פסח לעובדים היא הזדמנות להודות לעובדים על מאמציהם ותרומתם המכרעת להצלחת הארגון. לצד היתרונות הברורים לארגון, המתנה מהווה גם תועלת אישית עבור העובד ובני משפחתו. יש לציין כי לפי תקנות מס הכנסה, מתנות לחגים עד 210 ש"ח פטורות ממס.

מתנות לפסח

טרנדים במתנות לפסח 2024: חוויה, בריאות וקיימות

השנה אנו עדים למספר מגמות בולטות בעולם מתנות הפסח לעובדים ולקוחות. הטרנדים משקפים ערכים חברתיים רווחים תוך שימת דגש על חווית המקבל.

חווייתיות והנאה

יותר ויותר ארגונים וחברות בוחרים להעניק חבילות חוויה כגון- סופשבוע במלון ספא, טיולים אתגריים, סדנאות יין ועוד. מתנות אלו יוצרות חוויה אישית ומהנה הרבה מעבר למוצר פיזי.

קיימות ואחריות סביבתית

המודעות לנושאי אקולוגיה וקיימות גוברת משנה לשנה. מתנות ממוחזרות או מחומרים ממוחזרים הפכו לטרנד הולך וגדל. דוגמאות: כוסות קרטון ממוחזר, צ'רג'רים סולריים לנייד וערכות גינון אורגניות.

מוצרי בריאות וכושר

בעקבות המודעות הגוברת לאורח חיים בריא, רבים בוחרים במתנות הקשורות לתחום זה, למשל: מנוי לחדר כושר, ציוד ליוגה או פילאטיס, ערכות תבשילים בריאות, סדנאות הכנת קפה ועוד.

לוקאלי ועסקים קטנים

העדפה הולכת וגדלה למוצרים המיוצרים בישראל על ידי עסקים מקומיים קטנים. למשל יינות בוטיק מאזור מסוים, גבינות אורגניות, סבונים טבעיים ועוד. זוהי הזדמנות לחשוף עסקים מעניינים ולתמוך בקהילה המקומית.

מיתוג פנימי: כוחן של מתנות ממותגות לפסח

בשנים האחרונות גוברת המגמה של חברות להנפיק מתנות ממותגות לפסח לעובדים הנושאות את הלוגו וסמלי המותג של החברה. המנהג שאול מעולם השיווק, אך ההטמעה הפנימית מביאה תועלת רבה אף לארגון עצמו.

מתנות ממותגות לפסח לבידול מול התחרות

הענקת פריטים ממותגים לפסח עם הסמל מבדילה את החברה ממתחריה ומחזקת תחושת שייכות ייחודית שהעובדים חשים כלפיה. בנוסף, הלוגו תורם למיצוב הארגון כמקום עבודה איכותי ומכובד בקרב עובדים פוטנציאליים.

חיזוק המותג הפנימי

כאשר העובדים חובשים כובעים וחולצות ממותגים לפסח עם הלוגו או נושאים עמם מוצרים ממותגים לפסח כגון ספלים, הם הופכים לשגרירי המותג מחוץ לכותלי המשרד. החשיפה החוזרת ונשנית של הסמל מטמיעה אותו בתודעה ומסייעת למיצוב המותג.

תרומה לאווירת העבודה

פריטים ממותגים לפסח בסביבת העבודה כגון כוסות, לוחות שנה ופוסטרים מזכירים באופן קבוע לעובד היכן הוא עובד ומסייעים ביצירת תחושת גאווה. כמו כן, הם תורמים לעיצוב אווירה חיובית ומגבשת.

כלי להטמעת ערכי המותג

מתנות ממותגות לפסח ופריטים עם הסיסמה והערכים של החברה מסייעים בהטמעת המסרים אותם הנהלת הארגון מבקשת להנחיל. כאשר אלמנטים אלה מוצגים באופן עקבי לעיני העובדים הם הופכים לחלק מזהות המקום.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...