הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

פארק ברצלונהברצלונה הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים המועדפים על הישראלים שמחפשים נופש אירופאי באווירה שמחה שמזכירה קצת את האווירה הים תיכונית. הוזלת הטיסות לעיר של גאודי תרמה לזה גם וחבילות נופש שמציעות גם לינה במלון במרכז העיר במחיר של טיסה, הופכות את ברצלונה לאחד היעדים שאסור לכם לפספס ומאוד כדאי שתשקלו אותו כשאתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם. מדובר על עיר מרתקת מכל הבחינות שבה אפשר לבלות שבוע שלם ולהיות מרותק בכל אחד מהימים. לפניכם כמה המלצות לביקור של שבוע בעיר היפיפייה הזו, שמחבקת את התייר עם הכנסת אורחים בסגנון קטלוני.

טיול לאזור החופים שליד ברצלונה

בהזמנת טיסות לברצלונה שלא כחלק מחבילת נופש, תידרשו למצוא בעיר גם מלון. האפשרות הראשונה שלכם היא לישון במלון הממוקם במרכז העיר, האפשרות הנוספת היא לשכור מלון באזור חוף הים הנמצא במרחק נסיעה של חצי שעה ממרכז העיר. במידה ובחרתם ללון במרכז העיר, אנו ממליצים בחום להקדיש יום או אפילו יומיים לביקור ב"רביירה" של ברצלונה. מדובר על רצועת חוף ים מקסימה, עליה ממוקמים מלונות נופש ואם אתם מבקרים בברצלונה בעונת הקיץ, הרי שזה חובה להקדיש יומיים לאזור היפיפה הזה שבו מחכים לכם חופי רחצה מטופחים עם חול לבן ואווירת בטן גב מושלמת להתפנק בה.

טיול שמוקדש כולו לגאודי

ברצלונה היא כידוע עיר הולדתו של האדריכל המפורסם גאודי שהותיר את חותמו על העיר המיוחדת הזו. בביקור של שבוע בברצלונה אנו ממליצים להקדיש יום אחד לביקור במוזיאונים המוקדשים לאדריכל המפורסם ולביקור בגן הציבורי המרהיב שהוא אחד מגולות הכותרת של העיר. כדאי גם להקדיש יום אחד לביקור בכנסייה המפורסמת אותה עיצב גאודי, שאת המבנה שלה יהיה לכם קשה לפספס, מכיוון שהוא נראה בבירור מכל מקום בעיר. מדובר על אחת מהיצירות האדריכליות המפוארות ביותר של המאה ה-20 שגאודי הקדיש לה את חייו, לכן לא כדאי לעזוב את העיר בלי לראות אותה.

להקדיש יום אחד לכדורגל הספרדי

הכדורגל הספרדי ידוע בכל העולם לא פחות ממגרש הכדורגל המפואר של קבוצת ברסה שממוקם גם הוא בברצלונה. הקדישו יום אחד לסיור מודרך באצטדיון המיוחד הזה ובמוזיאון שנמצא בשטחו. גם אם אתם לא נמנים עם אוהבי כדורגל, הביקור יהיה מרתק עבורכם, מכיוון שהוא כולל סיור מודרך ועליה לאחד ממגרשי הכדורגל הגבוהים בעולם. אם בעת שהותכם מתקיים בעיר משחק, הרי שזוהי חובה לרכוש כריס וללכת לחוות את החוויה הבלתי נשכחת הזו.

יום אחד בשווקים המפורסמים של העיר

אם אתם נמנים עם אוהבי הגסטרונומיה, אנו ממליצים לכם להקדיש יום אחד לסיור בין השווקים המרהיבים והעתיקים שיש בעיר הזו. המפורסם והעתיק מביניהם הוא שוק "לה בוקריה" הממוקם במרכז העיר. במקום הזה תוכלו גם ליהנות ממסעדות שוק אוטנטיות המגישות אוכל קטלוני צבעוני, ובשווקים אחרים תוכלו ליהנות מחוויית קניות מיוחדת במינה.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...