הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

החורף הישראלי הוא תקופה מצוינת לטיולים. עונת החורף מזכה אותנו בימים יפים חמימים, נעימים  ושטופי שמש מלטפת שאינה לוהטת ומטרידה כמו בעונת הקיץ. לכן, אין פלא שנעים לצאת לטייל דווקא בימים אלה של חורף. תזכו לראות מראות מרהיבים שלא ניתן לראותם בקיץ, וליהנות מחוויה מיוחדת במינה.

אם ברשותכם מכונית פרטית, מה טוב. אבל גם אם לא, אל תוותרו על החוויה. תוכלו לפנות לחברה לשם השכרת מכונית שבאמצעותה תוכלו להגיע בקלות לכל פינה בארץ, למקומות שהתחבורה הציבורית לא תביא אתכם אליהם. למשל:

טיול ביער ברעם – נסיעה במכונית תאפשר לכם להגיע צפונה עד ליער ברעם. באתר יפהפה זה תזכו בחוויה מיוחדת במינה, במיוחד אם הטיול נערך לאחר ימים של גשם. יער ברעם ייראה לכם כמו יער אירופי אמיתי, הוא צפוף ואפלולי וגם אפשר למצוא בו פטריות טובות למאכל.

טיול באזור הארבל – גובהו של הארבל שמתנוסס מול הכנרת הוא כ-400 מטרים. אם תגיעו לאזור לאחר ימים של גשם תוכלו ליהנות מאוויר נקי וצלול ולצפות בנוף מרהיב שמשקיף על הגולן ועל הגליל התחתון. במצוק הארבל אפשר גם לצפות בציפורים כמו העקב העיטי והבד האדום, וליהנות מפריחת פרחי הנרקיס, הרקפת והיקינטון.

טיול בנחל עמוד – כשתגיעו לנחל עמוד תוכלו להחנות את המכונית ברחבה שלפני הירידה לנחל. למטה, בערוץ הנחל תוכלו להתפעם מזרימת המים, מעצי האלון המצוי, עצי הדולב והגשרים העתיקים. הטיול בנחל הוא נעים ונוח מאד.

טיול למפל הבניאס – נחל הבניאס שנובע במרגלותיו של החרמון עובד בדרכו בעמק החולה שם הוא יוצר את המפל המרשים. טיול בחורף על גדת הנחל הזורם והשוצף בצל העצים השופעים, הוא חוויה אדירה.

טיול בדרום – טיולים בדרום הארץ מתאימים בעיקר לתקופת החורף שבה המטיילים לא צריכים להתמודד עם החום המעיק בשעות היום בקיץ. תחילתו של מסלול הטיול שאורכו כ-15 קילומטרים הוא במנחת ערד. במהלך הטיול יורדים לערוץ נחל כנפן שנשפך לקראת סופו לנחל חימר. ההליכה אינה קשה וכאשר יוצאים מערוץ הנחל נפתח לעיני המטיילים נופו המדהים של המדבר. המשך הטיול מתבצע בשביל נוח שמשתרע בעמק רחב. גם אם נראה לכם שמזג האוויר בהיר וגשם לא עתיד ללכת, חשוב מאד לוודא לפני שאתם יוצאים לטיול בדרום, שאין צפי לשיטפונות שם.

מרחבי הרשת:
בפנטן – לשמור על עור תינוקך

 

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...