הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

לשמור על המפרקים – לשמור על איכות חיים

סגור לתגובות על לשמור על המפרקים – לשמור על איכות חיים
ינו - 31 - 2019
חני

החל מגיל 40, הסיכוי שתחושו כאבי מפרקים הולך וגדל ועל מנת לשמור על המרפקים ולא לאפשר להם להפר את שגרת חייכם, עליכם לנהוג בהתאם להמלצות אותן נציג לכם בהמשך. אין ספק כי גיל 40 הוא ה- 30 החדש, אך למרות ואך על פי כן, חשוב לשמור על הגוף ולטפל בו כראוי וזאת כדי להמשיך ולשמור על איכות חיים טובה ונוחה. אם נסכם את השברים עוד לפני שהתחלנו אותם, נכתוב כי, הבריאות של כל אדם נשענת על 3 פרמטריים מרכזיים וביניהם: שמירה על משקל גוף תקין, הפחתם עומסים על הגוף, וביצוע פעילות גופנית באופן תדיר.

כך תשמרו על המפרק שלכם

ההמלצות הבאות חשובות ליישום, משום שהזנחה בטיפול ראוי של המפרקים, עלולה לגרום לתסבוכות בריאותיות שהחמורה בהם היא החלפת מפרק.

  • משקל הגוף – למשקל הגוף יש השפעה רבה על בריאות האדם בכמה אספקטים ובכל הקשור למפרקים, משקל עודך גורם לעומס ישיר על המפרק וסיכויי לא מבוטל שהוא יפגע במהלך הדרך. השתדלו לשמור על משקל גוף תקין ובמידת הצורך השילו כמה קילוגרמים מגופכם.
  • מגה גלופלקס – החלו ליטול את תוסף התזונה שיסיע לכם לשמור על גופכם.
  • פעילות ספורטיבית – ישנה פעילות ספורטיביים שטובה יותר וטובה פחות למפרקים. אם אתם מחפשים את הספורט האולטימטיבי שטוב למפרקים שלכם, הירשמו לקנטרי ועסקו בשחייה אשר לא יוצרת עומס על המפרקים.
  • ספורט הוא דבר חשוב אך לא כל פעילות גופנית מוגדרת כספורט כך ירידה ועלייה במדרגות יכולה להיתפס כספורט אך לא בהכרח כספורט בריא. כשאתם עולים או יורדים במדרגות, חשוב להיעזר במעקה (כן, כן גם אם אתם בני 40, היעזרו במעקה).
  • עומדים הרבה על הרגליים במהלך היום? העבירו מדי זמן מה את משקל גופכם מצד אל צד, כך לא תיצרו עומס על מפרקים ספציפיים בלבד.
  • אם יש פעולות אותן אתם יכולים לבצע בישיבה עדיף כך. כל עוד הפעולות אותן אתם מבצעים בעמידה יכולות להיעשות בישיבה עדיף למפרקים שתשבו ולא תעמדו.
  • אל תנעלו כל נעל שנראית לכם יפה. ישנו שלב בחיים שנכון להשקיע בנעליים בריאותיות ואף להוסיף להם מדרסים. ככל שהנעל תעניק תמיכה טובה יותר לרגל כך ייטב לה.

ברור לנו מעל לכל ספק כי אתם צעירים וגיל 40 הוא בעצם רק "תחילת החיים", אך בכל זאת, הקפידו לטפח ולדאוג לגופכם וזאת כדי שתצליחו להישאר צעירים לנצח. אם אתם חשים כאבים במפרקים, זה הזמן לגשת לייעוץ ולקבל טיפול ראוי וזאת כדי למנוע את ההידרדרות במצבכם.

לסיכום

גוף האדם הוא כל מה שיש לו ועל מנת להחזיר לו כגמולו, יש לשמור עליו היטב ולהקפיד על פעילות ספורטיבית, ארוכות מאוזנות ובריאות וכמובן שלא להעמיס עליו יתר על המידה.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...