כיום כמעט כל עסק יודע שיש לבחור בערוצי שיווק מתקדמים ובעיקר להשקיע במערך הדיגיטל וברשתות החברתיות. כך יוצא שעסקים רבים לא שמים לב שלפעמים דרכי השיווק הקלאסיות הן חשובות ולפעמים אפילו טובות ומתאימות יותר ולא משקיעים בהן. בעניין הזה חשוב לציין בפרט את השיווק באמצעות פליירים, ואנחנו רוצים להסביר כעת איך זה עובד, מה היתרונות של זה, למי זה מתאים וכמה זה עולה.
מהו שיווק באמצעות פליירים?
מדובר למעשה על שיווק דרך פליירים, עלונים קטנים עם מידע על העסק שניתן לחלק באזורים עם הרבה אנשים, לשים בתיבות הדואר או לשים על שמשות של כלי רכב.
מה היתרונות של זה?
נראה כי אנשים אדישים לפרסומות בדיגיטל, ובעזרת פליירים (במיוחד בגלל שזה כבר נפוץ פחות) אפשר לעורר עניין של אנשים בקלות רבה יותר ולגרום להם לכל הפחות לקרוא את הכתוב. מעבר לכך זה אפיק פרסומי שהוא לרוב זול יותר.
למי זה מתאים?
בגדול שיווק דרך פליירים מתאים לעסקים מקומיים שקהל היעד שלהם נמצא במקום מרוכז. זו יכולה להיות מסעדה ששמה פליירים על מקומות בקרבת מקום, חנות דפוס שפונה לסטודנטים ומחלקת פליירים באזור שלה, חנות למוצרים לבית שמחלקת פליירים דרך הדואר וכן הלאה.
כמה זה עולה?
ובכן, כאן טמון למעשה סוד הקסם של השיווק דרך פליירים. כמובן שהמחיר משתנה ממקום למקום, אבל בגדול כמה אלפי פליירים יעלו לכל היותר כמה מאות שקלים. בהשוואה לפרסומות בטלוויזיה, לשלטי חוצות היקרים ואפילו לעלויות הפרסום ברשתות החברתיות וגוגל – מדובר על מחירים מצחיקים והרבה פעמים מספיק שלקוח אחד או שניים יגיעו בעקבותיהם על מנת לכסות את ההשקעה. בשורה התחתונה? שווה לנסות.
עוד אתרים שיעניינו אותך:
מטרנה – להזמנה אונליין