הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

כאשר אתם בונים עסק אינטרנטי או לא, אתם מתחילים תהליך של מיתוג, לא רצויל בנות את המותג שלכם ללא ייעוץ מקצועי של מיתוג עסקי או חברה מקצועית שתלווה אתכם, בסופו של דבר המיתוג שלכם הוא מה שיביא לכם את אחוזי המכירות והסגירות הגבוהות ביותר מול קהל היעד, בין אם מדובר במכירת שירותים או מוצרים.

  1. בחירת קהל היעד – הרבה חושבים שבחירת קהל היעד טמונה בהיכן שיש כסף, כלומר אבחר לפנות לקהל שיש בו הכי הרבה רווח, אך הדבר אינו נכון. תהליך של מיתוג טמון בחובו את היכולת להבליט את החוזקות והיתרונות שיש לעסק שלך על פני המתחרים ללא קשר לקהל היעד, זהו האמצעי לייצר את האסוציאציה הרצויה בתודעתם של קהל היעד שלכם
  2. בחירת צבעים לוגו וסגנון – הסגנון של הלוגו, הצבעים חייב להתאים ישירות למסר שאתם משדרים ללקוחותיכם ולשוק, כמו שמרצדס משדרים יוקרה אתם צריכים מסר ברור שיצור קישור ברור בתודעת לקוחותיכם הפוטנציאליים, בדרך כלל תחת מחקרים פסיכולוגיים ומחקרי צרכנות בשווקים מסוימים ניתן לדלות את המידע הרצוי בכדי להעמיק את המיתוג לרמה מדויקת מאוד שבה תוכלו למדוד את הפוטנציאל העסקי שלכם.
  3. תהליך מובנה וסיעור מוחין – בניית מותג זהו תהליך, תהליך ארוך שמכיל בתוכו ניתוח ברור מאוד, מודל הרווח של העסק כולו נשען על המיתוג שלו, המיתוג הוא הפוטנציאל של העסק להתקדם בצורה יעילה בשוק ולקבל חשיפה עמוקה יותר כמו כן חלק מאסטרטגיית השיווק וערוצי ההפצה בהם תרצו להופיע עם העסק (טלויזיה, רדיו, אינטרנט וכו')
  4. היו סגורים על המותג שלכם עד הסוף – אחרי שעברתם תהליך של בניית מותג בצורה יסודית, עליכם לדעת איך לשלבו בתוך אסטרטגיית השיווק שלכם, אם יש בכם ספקות שזהו המותג שלכם יהיה עליכם להתחיל מההתחלה, בדרך כלל לרוץ עם מיתוג שאינו מתאים לאופי העסק או לאופי הפעילות שאתם רוצים כדאי לכם לשנות את המיתוג או לשקול לבצע במיתוג הקיים את השינויים הנחוצים
  5. שיווק בדיגיטל – אחת השיטות הטובות ביותר היום לשפר את המיתוג של העסק שלכם הוא פרסום בגוגל או בשמו השני, קידום בגוגל. קידום בגוגל הוא תהליך פרסום דיגיטלי בו מנהלים קמפיין על ידי תקציב מוגדר. קידום בגוגל אפשר למודעת הפרסום להופיע באזורים אסטרטגיים בגוגל וכך להגביר את החשיפה למותג וגם להגביר את כמות הלקוחות.

תעבדו עם אנשי מקצוע אמינים – בבניית מותג אל תלכו לבד, עליכם ללכת יד ביד עם איש מקצוע שמומחה בתחום של מיתוג עסקי ומיתוג בכלל, התהליך של מיתוג הוא ארוך ובניית המותג בתודעת השוק זה אפילו תהליך ארוך עוד יותר – לעיתים תהליך של שנים, לכן מומלץ לעשות עבודת שטח בצמוד לחברה מקצועית בכדי למקסם את התוצאות ולוודא שהם מלווים את אסטרטגיית השיווק גם בצעדים שלאחר בניית המותג עצמו.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל
יורם קראוס – גלובס

 


תזונה אחרי אימון: מתי ומה לאכול לשיפור ההתאוששות?

בין אם אתם מתאמנים באופן קבוע ובין אם אתם רק ...

מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

ההיסטוריה של האייפון: המהפכה בכף ידכם

  מאז השקתו בשנת 2007, האייפון הפך לאחד המוצרים המשפיעים ביותר ...

למה כדאי לעבור מאינטרנט רגיל לאינטרנט בתשתית סיבים אופטיים

  האינטרנט הוא כלי חיוני בחיי היומיום שלנו, בין אם בעבודה, ...

אייפון 15 מול אייפון 15 פרו: חמישה הבדלים

כותרת משנה: גלו את ההבדלים המשמעותיים בין שני הדגמים המובילים ...

פילאטיס מול יוגה: הבדלים עיקריים והתאמה אישית

פילאטיס ויוגה הן שתי שיטות אימון פופולריות המציעות מגוון רחב ...

קיץ 2024 בעיר הלבנה: אטרקציות מפתיעות לילדים שאסור לפספס

תל אביב, עיר החוף התוססת של ישראל, מציעה מגוון עשיר ...