הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

לחיות בלי מזגן?! זה לא בא בחשבון, במיוחד בעונת הקיץ ובימי החום הקיצוני אשר נמשכים לכמה חודשים. כתוצאה אנו חייבים להתמודד עם הדילמה לשמור על איזון בין קירור החדר לחשבון החשמל החודשי כדי לא לצאת מכלל שליטה.
לפני שתתחילו לחשוב איך לשלם עבור חשבון החשמל המטורף כתוצאה מהדלקת המזגן 24 שעות תוכלו לקרוא את הכללים הבאים של המומחים בנושא כדי שיעזרו לכם להתמודד בצורה הנכונה ולשמור על איזון בין חשבון החשמל לאפשרות הקירור של החדרים לכל היום. חיסכון בחשמל – כללים אלו הם :

  • לפני הדלקת המזגן חשוב לוודא שכל החלונות והדלתות סגורים בצורה שהקור לא יברח החוצה והטמפרטורה של החדר לא תושפע מזו שבחוץ.
  • טיפול ושמירה על המצב המכני של המזגן. לפני בוא הקיץ מומלץ להזמין מומחה או טכנאי מזגנים על מנת שיבדוק את המזגן מבחינה טכנית ומיכנית כך שלא תגיעו למצב שבו המזגן צורך חשמל ולא מקרר.
  • אם יש בחדרים וילונות מומלץ לסגור אותם כדי למנוע מקרני השמש לחדור לתוכו ולגרום לו להתחמם. צל מביא קור ואור מביא חום.
  • להתקלח במים לא חמים מאד ולהפעיל סאונה בתוך הבית אלא לנסות לעשות מקלחת במים עם טמפרטורה קצת נמוכה כדי שלא תגרום להוספת חום לתוך החדר.
  • מומלץ מאד להתקין מווסת חום או במילים אחרות "תרמוסטט" על מנת לשמור על עבודת המזגן וטמפרטורת החדר כך שברגע שזה יגיע לחום מסוים יפסיק לעבוד ישירות- התוצאה לחסוך בחשמל ולהשאיר את החדר בטמפרטורה מסוימת ומתאימה.
  • לנסות לכבות את המזגן בחדרים שלא צריך להשתמש או להיכנס אליהם. במדינה שלנו הטמפרטורה נחשבת לממוצעת יחסית למדינות אחרות לכן בבוקר המוקדם מומלץ לפתוח חלונות בכל החדרים מאחר שהרוח הקטנה הנושבת יכולה לשנות את האווירה.
  • במידה ואתם סובלים מטמפרטורה גבוהה מאד בימי הקיץ ואין אפשרות לפתוח חלונות בבוקר, לסגור את הוילונות ישנה אופציה מיוחדת שאפשר להשתמש בה והיא לקנות מדבקות מיוחדות לסגירת וכיסוי החלונות כמו ששמים ברכבים, מדבקות אלו יכולות למנוע כניסה של קרני השמש והאור ולהרחיק את החום.
  • צמחייה ועצים להצללה מחוץ ומסביב לבית- אם ישנה אפשרות כזו אז זה יכול להיות פתרון מושלם וירוק במיוחד להצללה, הפחתת חום היום, שינוי אווירה וכתוצאה טמפרטורות נמוכות בלי מזגן. מחקר מדעי אומר שצמחייה מסביב לבית יכולה להוריד את חום הבית ב 30% פחות ממה שיש.
  • לנסות לכבות מכשירי חשמל אחרים שאין להם שימוש, כמו כיבוי מחשבים, הוצאת האייפון מהחשמל כשסוללה נטענת במלואה וחשוב לא להדליק תנורים תנורים באור היום על מנת למנוע העלאת טמפרטורת החדר.
    לכבות את האורות ביום ולנסות לחסוך גם באורות מבחינת החשמל וגם בטמפרטורה כי האור מביא חום.

לפרטים נוספים אודות מזגני אלקטרה

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...