הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

האזור שמחוץ לבית מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, וככל שהוא מושקע יותר כך הוא מגביר את האפקט האסתטי של המכלול. בחירת אבן לריצוף חוץ היא משום כך אחת מן ההחלטות העיצוביות החשובות שצריך לקבל, החלטה שאינה חשובה פחות מהחלטות כמו בחירת השיש לאמבטיה, הצבעוניות שתשלוט בקירות או האלמנטים הדקורטיביים בתוך הבית ומחוץ לו. ריצוף חוץ יוצר אווירה אלגנטית ונעימה, כאשר אפשר לבחור בין סוגים שונים של אבן כדי ליצור את השילוב המושלם עם שאר חלקי הבית.

 אבן טבעית יכולה להתאים לבתים רבים בתור אבן לריצוף חיצוני או חיפוי חוץ, כאשר המבחר הגדול מאפשר לכל אחד למצוא את סוג האבן ואת אופן הריצוף שיביא למראה המתאים ביותר לתנאים הפיזיים של הבית וסביבתו. בין היתרונות הרבים של אבן טבעית אפשר למנות את העובדה כי היא משתלבת בצורה הטובה ביותר עם הצמחייה אשר רווחת בדרך כלל בחצר, בין אם מדובר בכמה עציצים אלגנטיים ובין אם מדובר בבוסתן שופע או בגינה מלבלבת.

 כמובן שלכל אזור בארץ ישנם מאפיינים שונים מבחינת סוג הקרקע והצמחייה, ופעמים רבות כדאי להתאים אבן לריצוף חוץ לאזור הגיאוגרפי. לדוגמא, אבן בזלת נפוצה מאוד ברמת הגולן, וריצוף באבן בזלת בחצרות בתים בצפון הארץ משתלב בצורה טבעית עם הנוף. אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי התכונות הייחודיות לכל סוג אבן יכולות להיות אפקטיביות בכל מקום כאשר נעשה בהן שימוש נכון. ריצוף באבן בזלת מתאים גם לאזורים כפריים במרכז ובדרום הארץ, והבזלת יכולה לשמש גם בתור אבן לריצוף חוץ באזורים עירוניים, כאשר במקרים אלו יעשה הריצוף בדרך כלל באמצעות אריחים קטנים יחסית, כדי לשבור את המאסיביות של סוג האבן הספציפי הזה.

 חשוב להזכיר לסיום כי כאשר בוחרים אבן לריצוף חוץ כדאי לקחת בחשבון גם גורמים פרקטיים כגון תחזוקת הריצוף. סוגים שונים של אבן כגון אבן גיר סופגים לכלוך בצורה עמוקה יותר ועל כן חשוב לנקות אותם בכל פעם שהם מתלכלכים. לעומת זאת סוגי אבן אחרים כגון בזלת עמידים יותר ומאפשרים תחזוקה פחות קפדנית.

 לאתר של אבן בראשית: http://www.evenbereshit.co.il/


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...