הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

הטרנד והמותג הדיאטטי החדש ישן בשוק הצרכנות ותוספי המזון לירידה מהירה במשקל, כך שתוך פחות מ 40 ימים הירידה במשקל יכולה להיות בין 7- 15 ק"ג. האם זה נכון? או כמו כל מוצר דיאטטי אחר, נושא לפרסום ושיטה להרוויח יותר ויותר כספים?!

אוקיי, מנסיוני האישי אשמח לספר לכם שעד אז אני השתמשתי בכל מוצר שקראו לו להרזיה, בשיטה כימית, בשיטה טבעית, הייתי גם אצל דיאטנית וכו'… העיקר שאנסה אותו להרזיה מהירה וקלה מבלי להתאמץ ולעשות כל מיני תרגילי ספורט, וכדי לרזות את ה 10 ק"ג המיותרים בדרך המהירה ביותר והחשוב מכל לא להחזיר אותם תוך חודש או אפילו פחות. השיטה היחידה שעזרה לי היא זו של ד"ר סימונס, באמת! למרות שבהתחלה כשהזמנתי אותה לא אושרה העיסקה בכרטיס האשראי, עומס כרגיל, לכן חשבתי שאלוהים לא רוצה שאקנה אותה וחס וחלילה תזיק לבריאות שלי. אך להפתעתי אני קוראת אחת ההודעות בדוא"ל ורואה שהיתה בעיה במערכת וישמחו לקבל שוב את פרטי האשראי, העיסקה אושרה… ייייש.

דיאטת ד"ר סימונס היא הדיאטה שפיתח אותה המדען והרופא ששמו סימונס, אינדוקרינולוג מחונן ובעל שם ידוע בעולם הרפואה והמחקרים בנושא השמנות יתר. הדיאטה שלו נוצרה מעצם העובדה שהוא היה במעקב עם נשים בהריון שלא היו אוכלות כמעט בכלל והיילוד שלהם נולד בריא ושלם כאשר הגוף שלו מסופק בכל ההורמונים החיוניים והמרכיבים הנחוצים להתפתחותו ולקיומו. ד"ר סימונס התחיל לחקור את הנושא הזה ואיך אפשר שהעובר יתקיים מבלי שאמו תזין אותו כמעט בכלל.?

התשובה לכך היא בהורמון שמפריש גוף האישה שנקרא HCG הורמון המופרש בגוף האישה בהריון העובד בצורה מיוחדת כך שהוא מבחין באי יכולת של גוף האישה להפריש את הרכיבים החיוניים לגוף, אז פונה לשומן החופ שמצטבר באיזורים מסויימים שבהם מופיע שומן היתר ומפרק את השומן הזה כדי להפריש ממנו את מה שהגוף חסר לו. ההורמון הזה מתחיל לפרק את השומן הכי קרוב לבטן והירכיים וכל איזור שמצטבר בו השומן הבלתי רצוי והחום שבגוף.

מכאן, הורמון זה שדיאטת ד"ר סימונס בנויה עליו ומורכבת ממנו מאפשרת לגוף לרזות במהירות המירבית מבלי להתאמץ בתרגילי ספורט ואירוביקה מייגעים מאחר והוא שומר על השומן הלבן של הגוף כך שאין מצב שיפגע במרקם העור החיצוני ויתרה מכך שדיאטה זו אינה פוגעת בתפקוד הגוף ושריריו לכן לא צריך להקפיד על התעמלות ותרגילים מיוחדים לספורט כדי לשמור על רקמת העור החיצונית ושרירי הגוף.

השימוש בחומר של ד"ר סימונס הוא מעין תרסיס שמרססים פעמיים ליום והגוף מתחיל לרזות משהו כמו 500 גרם ליום אם תעבדו לפי ההוראות והתפריט היומי המצורף לכל בקבוק של תרסיס. עם השימוש בתרסיס כל פעם הגוף מקבל בין 1500- 2000 קלוריות מהשומן שממיס אותו הורמון ה- HGC.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...