הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

אסתטיקת הפהקוסמטיקת שיניים מספקת לכם מעין "מתיחת פנים" לא פולשנית לאנשים שרוצים לתקן פגמים בשיניים שלהם, או שהם פשוט רוצים להיראות צעירים יותר. ואכן, שיניים לבנות וישרות יכולות לשפר באופן דרמטי את מראהו של האדם.

אם יש לכם פגם בשיניים שתמיד רציתם לתקן, או שאתם רוצים לעצור את תהליך ההזדקנות של השיניים, רופא שיניים קוסמטי ושיטות מודרניות שמשתמשות באותן השתלות שיניים ממוחשבות יכולים לספק לכם את התוצאות הרצויות.

כדי להשיג מהפך במראה השיניים, רבים בוחרים בשילוב של מספר טיפולי שיניים. לדוגמה, ייתכן ותרצו למלא שן חסרה בשתל דנטלי, ולאחר מכן להלבין את שאר השיניים באמצעות טיפול הלבנה מקצועי. כך תוכלו להשיג חיוך יפה. יש היום מגוון של שיטות שאפשר להשתמש בהם כדי להשיג מטרות דומות.

לדוגמה, אם המטרה שלכם היא שיניים לבנות יותר, תוכלו לבחור בין תהליך הלבנה מקצועי לבין ציפוי חרסינה (Veneer) דקיק שמודבק על חלקה הקדמי של שן עכורה. רופא השיניים יוכל לספר לכם על היתרונות והעלויות של כל אחת מהשיטות. Veneer – עשוי להיות פתרון מושלם אם יש לכם: פערים בין השיניים, שיניים מוכתמות, שיניים שבורות או שיניים עקומות.

חשוב לדעת שתהליך הלבנת שיניים שמבוסס על טיפולי חמצן דורשים מצב של חניכיים בריאות וחללים שטופלי לפני תהליך ההלבנה.

כשחסרות לכם שיניים בפה יש אפשרויות טיפול רבות, כמו: גשר חרסינה, תותבות חלקיות, תותבות מלאות ושתלים דנטליים.

קביעת ההתקן האורתודנטי שיתאים במיוחד למצב שלכם תלוי במספר השיניים שחסרות בפה, אילו מהשיניים חסרות, וכמובן בתקציב שלכם. לפני שתשקיעו את כספכם במהפך דנטלי קוסמטי, אספו מידע מלא על כל האפשרויות שעומדות בפניכם.

השתלות שיניים ממוחשבות – מרפאת שיניים שבה יש טכנולוגיה של הדמיית מחשב בשלושה ממדים, תוכלו להראות לכם איך תראו בכל אחד משלבי טיפול השיניים הקוסמטי. כך תוכלו להשוות ולעמת שיטה זו עם שיטת טיפול אחרת ולקבוע איך תוכלו להפיק את המרב מההשקעה במהפך השיניים שלכם. על ידי עבודה עם רופא שיניים קוסמטי מנוסה ומקצועי, והערכת המטרות האישיות שלכם, תוכלו להגדיר את תוכנית הטיפול המתאימה לכם ביותר.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...