הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

הדרך הנכונה לשמור על משקל הגוף

סגור לתגובות על הדרך הנכונה לשמור על משקל הגוף
ספט - 13 - 2020
חני
רבים אשר ניסו דיאטה כזו או אחרת היו עדים בסופה לבעיה מוכרת ונפוצה מאד בה הגבולות מופרים והאכילה הופכת לבלתי מרוסנת, התוצאה הסופית היא לרוב החזר כל הקילוגרמים שירדו בתוספת כמה חדשים, למה זה קורה ואיך ניתן למנוע זאת? בכתבה זו נסביר לכם למה בסיום כל דיאטה מוצלחת ככל שתהיה אנשים מסירים כל רסן ואף מעלים על המשקל שהיו לפני הדיאטה בנוסף לאיך למנוע זאת.

למה כל הרסנים מוסרים?

90% מהזמן דיאטות הן דבר קשה והאנשים שנמצאים בהן מצליחים ומונעים בעיקר בזכות הרצון להיראות רזים בכמה קילוגרמים. אך כאשר מושגת המטרה משהו במוח מאפשר לאנשים לחשוב שהנה אני מכיר את השיטה כיצד להוריד את המשקל, הגעתי למשקל הרצוי עכשיו אני קצת ייהנה ויאכל אם אני יעלה אני שוב יחזור לדיאטה. הבעיה שהרסן משתחרר בדרך כלל ממש משתוללים באכילה ושהמצב מתחיל להידרדר תמיד יהיו התירוצים אהה עכשיו זה החגים אחרי החגים אני אחזור, עכשיו זה החופש הגדול עם הילדים קשה לשמור, עכשיו יש תקופה קשה האוכל מנחם ועוד… והמצב הופך להיות גרוע מאשר קודם לכן.

כיצד שומרים על משקל הגוף?

התשובה הנכונה ביותר היא "דרך חיים" וזה אומר שתצטרכו לסגל לעצמכם דרך חיים של פעילות גופנית ותזונה נכונה ובריאה גם לאחר הדיאטה, מה זה אומר? אדם קם בבוקר ועומד בפני יום שגרתי בחייו, הגיל, הגובה והפעילות הגופנית שהוא עומד לעשות באותו יום קובעים את כמות שריפת הקלוריות שהיום הזה יגבה ממנו, דרך חיים נכונה ובריאה תעזור לאותו אדם לצרוך את אותה כמות קלוריות פחות או יותר בכל יום בצורה נכונה ובריאה שתאפשר לו להישאר למשך תקופה ארוכה או למשך כל חייו. דרך חיים בריאה משלבת גם פעילות גופנית וגם מזון בריא מלבד היותו מרזה. מרחבי הרשת: הוכרז האייפון הבא! הכירו את סדרת אייפון 14: אייפון 14 – מכשיר פורץ דרך במחיר הזול ביותר בסדרת אייפון 14 החדשה  אייפון 14 פרו – האייפון המתקדם ביותר בסדרת הפרו  אייפון 14 פרו מקס – אייפון 14 עם מסך גדול במיוחד

מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...