הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

הטיול בלי הילדים

אוק - 9 - 2012
חני

אחרי שהסתיימה תקופת החגים, החופשים, ראש השנה, הכיפור, הסוכות, הרבה טיולים שהיו בתקופה הזו, ביחד עם הרבה קלוריות ומאכלים מכל העולם, בא לי לספר לכם איך העברתי את הטיול הראשון שלי בחיים מבלי הילדים.

לבד בפריז

טיול למדינה הרומנטית ביותר בעולם ולעיר המקסימה פריס. זה היה חלום לדעת שאני נוסעת לשם ויותר מזה עם בעלי מבלי הילדים. בהתחלה הרעיון היה מאד קשה למצוא איפה להשאיר אותם, איך יסתדרו וכו וכו'… בסוף לא היתה לי ברירה אלא לנסוע כמובן, כי בעלי הפתיע אותי ולא רציתי כמו כל פעם להתחיל ולדכא את ההפתעה עם הסיפור של הילדים. זרמתי הפעם והחלטנו סופית שאנו נוסעים לבד וזה היה יום אחרי הכיפור.

העיר שאליה חולמים לנסוע הרבה אנשים, הייתי מאד מתלהבת מהטיול במיוחד בגלל שכל הזמן חשבתי מה לספר לחברות שלי, איך היה ומה קניתי מהעיר הכי מפורסמת בעולם. זוהי העיר שאליה נוסעים רוב הזוגות ההוליוודיים המפורסמים והסלבריטאים, זה היה חלום ובמיוחד לעיר הרומנטית עם מי שאת אוהבת.

הטיול מתחיל .

ביום הראשון הגענו לבית מלון 5 כוכבים שקיבלו אותנו כמו שני זוגות שרק התחתנו. הבנתי שתהיה לי חוויה בלתי נשכחת. בלילה של היום הראשון יצאנו לטייל בשדרת השאנז אליזה, השדרה המפורסמת ביותר בעולם, ושם אכלנו את הפיצה הכי טעימה שאכלתי בחיי למרות שהמחיר היה מעל ומעבר ואחר כך ישבנו באחד מבתי הקפה המשקיפים על השדרה והאורות שמרהיבים את העין עם העיצים לאורך שני צידי השדרה עד לככר האטוואל ושער הנצחון שנחשב לחלק הממוסחר מהשדרה, העמוס בחנויות יוקרה כמו לואי ויטון, נעלי באלי, בתי קפה ומסעדות כמו פיצה פינו שבה אכלנו, קפה דה רומא, בתי מלון, תיאטרות ובתי קולנוע, משרדים של חברות ענק כמו מרצדס בינז, טויוטה, פיז'ו, הבנקים הגדולים וחברות התעופה הגדולות ולא לשכוח את המקדונל'ס. המוני תיירים נמצאים בכל שעות היום והלילה, מכל העולם. לא יהיה לך חשק לעזוב את המקום אבל כדי להישאר שם צריך תקציב מיוחד והמון…

איפה קונים מתנות ומזכרות למשפחה ולחברות ?

ביום השני בעלי ואני נסענו במונית לגאלרי לאפיייט הנמצא ברחוב הוסמן המפורסם וגן העדן של בגדי המעצבים המיוחדים והרשתות הגדולות. אבל לצערי המחירים שם בסייל גבוהים מאד ובהרבה מהמחירים הגבוהים ביותר בארץ. האמת שזה היה המקום המרשים ביותר מבחינת העיצובים, הקומות העגולות והמפוארות אבל המחירים שערורתיים ולא כדאי לקנות כלום.

מאחר ואני מאד אוהבת לעשות קניות ושופינג רציתי להביא כמה דברים לילדים ולחברות כמזכרת מפריז אז נסענו למרכז הקניות La Vallée Village Outlet זהו מרכז גדול של האאוטלטים הטובים ביותר, מיטב המותגים היוקרתיים מהמובילים באירופה ובמחירים ממוצעים יחסית שאפשר להרשות לעצמנו לקנות. בנוסף לכך היו המון מבצעים על חנויות העודפים של מותגים יוקרתיים שהיה כדאי מאד לקנות ואפילו במחירים פחות מאצלנו. החנויות שמשכו אותי הכי הרבה שמה היו של ארמני, קשארל, קלווין קליין, דולצ'ה גבאנה ועוד. מרכז הקניות הזה נמצא ליד הדיסני לנד.

מקום רומנטי.

לפני שמסתיים הטיול היינו חייבים לבקר במגדל אייפל המפורסם ביותר והסמל של מדינת צרפת ועיר הבירה פריז איך לא ניסע לשם ונצטלם לידו זה לא יהיה טיול לפריז. אז הגענו לשם ואם לגיד לכם שלא התרגשתי מהמראה זה היה כמו לחיות בחלום שלא תרצו להתעורר ממנו. לא יכול להיות שאנחנו ליד מגדל אייפל ולא נעלה למעלה כדי שנבדוק מה קורה שם! אז עלינו לקומה הראשונה שמה השתקף לנו מראה מהמם של נוף מרהיב לעין שלא רצינו לעזוב את המקום. מישהו מהמטיילים אמר לנו שלא כדאי לבקר בכל המגדל ביום אחד עדיף שנחזור לקומה השניה ביום אחר ולשלישית גם כן וזה מה שעשינו. בקומה השניה שוכן לו שם בר משקאות ומקום נפלא לרומנטיקנים שעד שהגענו אליו לקח לנו הרבה זמן כי המטיילים שחיכו לעלות למגדל היו המונים. ובקומה השלישית זה כאילו אתם משקיפים על כל העולם מהפסגה הכי גבוהה למרות שזה מאד מפחיד להסתכל למטה, זוהי חוויה וחלום שלא תרצו להתעורר.

אני מאד אוהבת את האוכל הטעים ולמזלי גם בעלי מאד נהנה מהאוכל המיוחד לכן איפה שאנו נוסעים תמיד חושבים איפה ומה כדאי לאכול ובמיוחד מאכלי ים, איטלקי, אוכל תאילנדי, יפני וכמובן החדשני. כשאתם בפריז במקום הכי יקר כמעט בכל העולם כדאי לבקר באחת המסעדות היוקרתיות שמתארחים בה הסליבריטאים כשבאים לעיר הזו וזה מה שעשינו. אך בכל זאת המסעדות המזרחיות של ישראל נשארות בשיא העדיפויות שלי.

החשוב מכל .

בטיול הזה הבנו שנינו, בעלי ואני, ששכחנו עד כמה טוב לנו להיות ביחד ולבד. לא נכון שלא היו מלא געגועים לילדים ולבית אבל היו לנו המון מה לעשות ביחד וזה היה הכרחי לשנינו אחרי כל כך הרבה שנים שלא היינו לבד.

מגדל אייפל

מגדל אייפל בפריז

 

פריז ממגדל אייפל

פריז ממגדל אייפל

 

שדרת השאנז אליזה

שדרת השאנז אליזה

 

שאנז אליזה

שאנז אליזה

 

שער הניצחון- שדרת שאנז אליזה

שער הניצחון- שדרת שאנז אליזה


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...