הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

הקשר בין פרחים לריפוי

סגור לתגובות על הקשר בין פרחים לריפוי
אוג - 21 - 2016
חני

אין ספק כי בין המתנות או המחוות הכי ממלאות, מרגשות ומשמחות הן פרחים ולא חשוב באיזו תצורה – זר, ואזה עם פרחים, עציץ פורח סטייל סחלב ועוד… כשאנו לא מרגישים טוב, אנו מקבלים פרחים, בימי הולדת – זר מהסרטים, בימים שמסמלים אהבה כמו ט״ו באב, ולנטיין די, ימי נישואין – זר שכולו אהבה, לארוחת שישי אצל סבתא או אימא – זר מהנשמה ובחגים – כמובן פרחים פורחים.  לא רק שזה הפתרון המושלם שתמיד מעלה חיוך על הפנים, מסתבר שיש קשר חזק בין פרחים לריפוי.

לפרחים ולרצון שלנו להביא פרחים לאנשים שקרובים אלינו קיימת משמעות עמוקה הרבה יותר ואם מקדישים מחשבה וחושבים בעצם מדוע אנשים מביאים פרחים לאדם שנמצא באבל ואיבד מישהו קרוב לליבו, מדוע מישהו שחולה במחלה או נמצא אחרי ניתוח מקבל זר פרחים ואיך כדי לשמח מישהו או לאפשר לו מחילה על משהו שעשינו, פרחים תמיד עוזרים בתהליך. לפרחים יש כוח עצום ולא מדובר כאן על תמציות פרחים ופרחי באך שכבר סגולותיהם הוכחו אינספור פעמים, מדובר בפרחים צבעוניים, טריים, ממש כמו שהם גדלים בטבע.

מעבר ליופי, לסמליות ולאסתטיקה שכל פרח משדר, לכל פרח יש כוח, משהו שלא תמיד רואים או אפשר להסביר במילים, מדובר על תחושה. מחקרים מראים כי מצבו הנפשי של האדם משתנה כאשר הוא נחשף לפרחים בין אם בטבע או בין אם בביתו ואפילו לטיפול בפרחים וצמחים יש סגולות מרפא ידועות. לפרחים לא רק יש יכולת להשרות שלווה ושמחה הם גם מסייעים לנו להתחבר לאני העצמי שלנו ולהראות לנו את האור שבקצה המנהרה, בדרך לשינוי מהותי .

לחמניה יש אנרגיות של שמחה ותקווה, להיפריקום יש את היכולת לאפשר לנו להביע רגשות ולהרגיע את הגוף, לכלנית ולוורד האדום יש יכולת להעלות לנו את רמות האנרגיה ולמעשה לכל צבע של פרח יש משמעות.

לסיכום, אם אתם נמצאים במקום קשה ומחפשים את הדרך החוצה, לפרחים יש יכולת קסומה וכל מה שצריך הוא פשוט להתאים את הפרח המתאים למצב הנפשי והפיזי שבו אתם נמצאים.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...