הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

בגדים לבת מצווה הם בגדים שלא קונים כל יום. כאשר אנחנו מארגנות לעצמנו חגיגה לכבוד הבת מצווה אנחנו מארגנות ערב בו אנחנו הכוכבות

הראשיות ולכן עלינו להיתלבש בהתאם. בחירה של בגדים לבת מצווה יכולה להיות משימה שהיא לא קלה בכלל עבור בנות מסויימות וזה בגלל הרצון להיראות הכי טוב שאנחנו יכולות

. כאשר אנחנו הולכות לבחור בגדים לבת מצווה עלינו לזכור כמה דברים שאם נדאג למלא אותם נוכל לבחור בגדים לבת מצווה שהולמים אותנו והולמים את האירוע.

ביחרי שמלה

החוק הראשון לבחירת בגדים לבת מצווה הוא פשוט מאוד. כאשר מחפשים בגדים לבת מצווה מומלץ לקנות שמלה. שמלה היא הבגד

החגיגי ביותר שאנחנו יכולות ללבוש שיתן לנו את המראה הכי נסיכתי. ילדה שחוגגת בת מצווה ותבחר לרכוש מכנסים וחולצה בתור בגדים לבת מצווה יכולה למצוא את עצמה באירוע לבושה פחות יפה מהאורחות מהכיתה שלה. גם חצאית יכולה לתת לנו מראה מהודר, אך אין תחליף לשימלה. כאשר אנחנו מחפשות בגדים לבת מצווה מומלץ ללכת לחנות שמתמחה בשמלות ערב. קיימות חנויות מעצבים רבות בהן ניתן למצוא שמלות יפות לאירועים מסוג זה וקיימות גם חנויות רבות שהן רשתות שניתן למצוא בהן בגדים לבת מצווה. בכל מקרה בחירה בשמלה היא בחירה בטוחה בפריט אופנתי שנראה בו כמו מלכות.

תיהי מקורית אך לא מקורית מידי

כאשר חושבים על רעיונות לבת מצווה או רעיונות ליום הולדת בכלל , צריך להיות מקורי. בשונה מדברים אחרים כמו עיצוב השולחן או אלבום לבת מצווה כאשר מדובר בבגדים ובאופנה הגבול בין יפה ומכוער הוא גבול דק מאוד. כאשר אנחנו בוחרים בגדים לבת מצווה חשוב מאוד שנחפש שימלה מקורית שיש בה איזה שהוא אלמנט לא רגיל על מנת שנוכל להיתבלט. לעיתים השימלה יכולה להיות צבועה בצבע יוצא דופן או לקבל הדפסה מיוחדת ולעיתים יכול להיות גורם מיוחד בעיצוב שלה. בגדים לבת מצווה שהם בגדים מקוריים הם בגדים שמושכים תשומת לב וגורמים לנו להיראות מיוחד. עם זאת צריכים להיות עדינים כאשר בוחרים בגדים לבת מצווה. בחירה בשימלה בצבע צהוב זוהר יכולה להיות בחירה נועזת מידי לבגדים לבת מצווה למרות הרצון להיות מקוריים. כאשר בוחרים בגדים לבת מצווה חשוב מאוד לבחור בגדים מקוריים אבל בטעם טוב, עיצוב של שימלה שהיא חושפנית למשל יכול להיות גם לא מתאים עבור אירוע מסוג כזה בו כל המשפחה שלנו נוכחת. כאשר אנחנו בוחרות בגדים לבת מצווה עלינו לזכור שגם ככה כל תשומת הלב ביום הזה מופנית אלינו ולכן כדאי לבחור בשימלה שהיא יחסית קלאסית אבל יש בה אלמנט מפתיע.

תפנקי את עצמך

בגדים לבת מצווה יכולים להיות לא זולים. למרות זאת בת מצווה היא אירוע של פעם בחיים ולכן כדאי לחשוב פחות על החישוב הכלכלי כאשר בוחרים בגדים לבת מצווה. תרשי לעצמך פעם אחת לקנות בגד שהוא קצת יקר יותר ממה שאת רגילה אם את אוהבת אותו. השיקול לבחירת בגדים לבת מצווה צריך להיות התוצאה ואיך את מרגישה בבגדים הללו ולא המחיר שלהם.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...