הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

חניונים מומלצים למבקרים בתל אביב

סגור לתגובות על חניונים מומלצים למבקרים בתל אביב
דצמ - 24 - 2018
חני

כידוע לכל, תל אביב נחשבת לאחת הערים הצפופות בארץ כאשר נושא החניה עולה פעם אחר פעם. ברוב הרחובות אשר מסומנים בכחול לבן, ניתן לחנות בסמוך למדרכה באמצעי תשלום כמו למשל שימוש באפליקציות סלופארק או פאנגו לפי שעות. חובה לשים לב לשעות המשתנות בכל אזור, שכן באזורים מסוימים לא ניתן לחנות החל מהשעה חמש אחר הצהריים כי הם מיועדים לתושבי הרחוב או האזור בלבד. יחד עם זאת, ברחבי העיר יש לא מעט חניונים בהם ניתן לחנות. למשל, יש את חניוני אחוזת החוף הפזורים בכל רחבי העיר. חניונים אלה מעניקים הנחה של 75% לתושבי תל אביב ולשאר המגיעים לעיר, התשלום מתבצע לפי שעה.

המחירים נוחים וברוב האזורים יש חניה. למשל, יש את חניון אחוזת החוף, חניון גדול במיוחד בכיכר הבימה שנחשבת לאזור מרכזי ממנו ניתן להגיע לכל מקום בעיר וחניונים נוספים הפזורים מדרום לצפון. בנוסף, ניתן לחנות בחניון רידינג שהוא חניון גדול מאוד ובחינם ומשם להיעזר בתחבורה ציבורית – בעיקר אוטובוסים ומוניות שירות המגיעים גם כן לכל העיר. חניון מרכזי נוסף בו הציבור שמגיע לעיר עושה שימוש ממוקם בתחנת הרכבת ברחוב ארלוזרוב. שם בימים אלה אולי פחות נוח לחנות משום שמתקיימות עבודות הרכבת הקלה.

יחד עם זאת, מדובר גם כן באזור מרכזי ממנו יוצאים המון אוטובוסים, מוניות ומוניות שירות שיכולים לקצר לנו את זמן ההגעה ליעדים שונים בתוך העיר הפקוקה בעיקר בשעות הבוקר ואחר הצהריים. 

ניתן גם לחנות בקניונים הפזורים ברחבי העיר, שם המחירים נוחים ולפי שעה כמו למשל קניון עזריאלי, קניון רמת אביב, קניון החדש של גינדי ברחוב החשמונאים ובדיזינגוף סנטר, שם גם כן יש חניון גדול של שלוש קומות עם המון מקומות חניה.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...