הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

טיולים משפחתייםההמלצות לטיולים משפחתיים בארצות הברית הן אינסופיות. הפעם נתמקד בדיסני וורלד ובקליפורניה.

      1. טיול בדיסני וורלד

אם יש לכם ילדים, קיימת אפשרות גבוהה שהם יהיו מאושרים אם תאפשרו להם לבקר בדיסני וורלד. חופשה בדיסני וורלד היא מושלמת לכל בני המשפחה שכן יש בטיול זה אפשרויות בידור רבות לכל קבוצות הגיל, גם לילדים וגם להורים.

החיסרון שקשור בטיול משפחתי בדיסני וורלד הוא ההוצאה הכספית הגבוהה. לכן חשוב לחפש את העסקאות הטובות ביותר שמציע האתר בחגים ובכך לצמצם במקצת את ההוצאות.

קבלת התשואה הטובה ביותר – דיסני וורלד הוא אתר ענק. אתם יכולים לטייל בו ברציפות במשך כשבוע או יותר, ועדיין לא תצליחו לכסות את כל השטח. לכן, כתיירים חשוב מאד שתדאגו לתכנן טיול מאורגן היטב כך שתספיקו לראות את הדברים שמעניינים אתכם יותר מדברים אחרים.

מציאת דילים טובים – אם תחפשו היטב יש סיכוי טוב שתמצאו כרטיסים לנופש משפחתי בדיסני וורלד במחירים סבירים, במיוחד אם אתם נזקקים למצוא גם מקום לינה, ארוחות ונסיעות במחירים מוזלים. לדוגמה, אם המשפחה שלכם מונה ארבעה אנשים, אז יש סיכוי שתוכלו למצוא חופשה בדיסני וורלד בפחות מ-1,500 דולרים.

עסקה פנטסטית כזו אפשר למצוא באינטרנט או אצל סוכני נסיעות שיודעים היטב על דילים מצוינים שהאתר מציע במועדים שונים. אם אתם רוצים לוודא שלא תשאירו דבר ליד המקרה, כדאי ליצור קשר עם חברת הנסיעות ולהזמין את הסיור דרכה.

2. טיול בקליפורניה

קליפורניה ידועה בשמש שזורחת בה בכל ימות השנה ובחופי החול היפהפיים. קליפורניה היא יעד נפלא לחופשה משפחתית כשלרשותכם יותר מ-800 קילומטרים של חוף בתולי. טיול מאורגן לשם נסיעה משפחתית לקליפורניה יכולה להיות כיף גדול.

כדי לטייל בקליפורניה כדאי לבחון לעומק את הערים התוססות לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו שבהן אפשר לבקר באתרים היסטוריים ובמוזיאונים מוזרים ידועים. קליפורניה ידועה גם בנופה הציורי, במפלי מים מרהיבים ובפארקים לאומיים קסומים כמו יוסמיטי, בחופים שלווים כמו פוינט רייס, באגם טאהו וכמובן באולפני יוניברסל ודיסנילנד.

קליפורניה היא מקום אידיאלי לנסוע ברכבת הרים, לצאת לטיולים רגליים, לרכוב על אופניים, לצאת לשיט קיאקים, לגלוש בים או לשחות.

לפרטים נוספים אודות מלונות בברלין

 

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל
יורם קראוס – גלובס

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...