הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

טיול מפנק ליפן

מרץ - 31 - 2013
חני

יפןלא חייבים לתכנן כל טיול לחו"ל סביב אתרים וסיורים אין סופיים רק כדי לספר לחבר'ה שהייתם באתר מסוים. חלק מהטיולים היותר מעניינים הם פשוט לחוות את המקום כאילו אתם חלק מהתושבים המקומיים. אפשר לקחת כדוגמה טיול לאוסאקה, העיר השלישית בגודלה ביפן אחרי טוקיו ויוקוהמה. אומנם, יש בעיר מוזיאון לאומי לאומנות, טירה מפורסמת ואקווריום ידוע… אבל, הגילוי האמיתי של עיר זו נעשה תוך כדי שחווים את התרבות השונה, טועמים מהמאכלים המקומיים, נהנים מהבירה הצוננת בביסטרו מקומי, ומצטרפים לתושביי אוסאקה הקולניים למשחק בייסבול. חוויות אלה ילמדו אתכם על התרבות היפנית יותר מכל מוזיאון או מקדש.

ניתן לנסוע ליפו בצורה עצמאית, להיות קצת יותר הרפתקנים ולא לתכנן את כל הדרך. לאלו מאתנו שאוהבים להיות יותר מחושבים ניתן להצטרף לאחד מהטיולים מאורגנים ליפן.  בין אם בחרתם לטייל עצמאית או יחד עם קבוצה מאורגנת, ואתם מחפשים מקום מאיר פנים ומפנק, כדאי לכם לכוון להגיע לעיר אוסאקה.

המקומיים

אוסאקה היא עיר נעימה ומפנקת. אולי בגלל היותה בעברה מרכז אומנות, תיאטרון ותרבות,  שכחו אנשי העיר אוסאקה את השמרנות המאפיינת את החברה היפנית ככלל, והותירו אותה מחוץ לעיר. המקום הראשון שניתן להבחין בכך היא הרכבת התחתית. נשים מבוגרות צוחקות יחד במתיקות, בני נוער עומדים בקבוצות ושימחה רבה שוררת ביניהם ואנשי עסקים מנהלים דיונים סוערים בטלפונים הניידים. כמה לא אופייני ליפן. בנסיעה ברכבת אנשים משוחחים בקול רם לא כמו נימוסי הרכבת המקובלים במקומות אחרים ביפן. פתיחותם של אנשי אוסאקה נראית בכל מקום. לכן אם אתם אוכלים בחוץ או סתם שותים בירה או מבקשים הנחיות, ככל תייר ובכל נושא, תגלו שקל מאד לפתוח בשיחה עם המקומיים הידידותיים.

לאכול טוב ולהתפנק

אוסאקה ידועה כבירת האוכל של יפן, עם פירות הים הטריים ממפרץ אוסאקה ושאר מוצרי המזון שמגדלים מסביב לעיר. בתקופה העתיקה, עידן אדו (1601-1867) כונתה העיר "המטבח של יפן". זאת, מאחר שמוצרים חיוניים נשלחו לנמל השוקק של העיר מכל רחבי המדינה, במטרה לשווקם ברחבי העולם. העיר ידועה במאכליה הזולים והמיוחדים למשל Takoyaki (כיסוני בצק ממולאים בתמנון) הוא מעדן שמקורו באוסאקה.

חיי הלילה

טוקיו ידועה באורות הניאון ובחיי הלילה שלה, אולם לאוסאקה יש את חיי הלילה המטורפים שלה והם נקראים Dotombori. כל האקשן שקיים במחוז דרומי זה מתרכז סביב תעלת Dotombori, רחוב Dotombori וגשר Ebisubashi.  הבילוי הטוב ביותר הוא בסופי שבוע לאחר שקיעת החמה. זה הזמן בו האווירה באזור היא פשוט יוצאת מן הכלל.

ספורט

מומלץ לכל מי שחובב בייסבול לבקר בעיר בין החודשים מרץ ואוקטובר. בחודשים אלה התושבים המקומיים נמצאים בשיא קולניותם. קדחת הבייסבול שורה בכל מקום, החל ברכבת וכלה באצטדיון עצמו. שירים, חצוצרות דגלים ובלונים הם חגיגה לעיניים ולאוזניים.

מרחבי הרשת:
בפנטן – לשמור על עור תינוקך

 

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...