הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

פסל החירותהנה הגיע לו החופש הגדול והילדים שוב יוצאים לחופשה ארוכה בה תוכלו לבלות אתם זמן איכות, רבים מההורים מנצלים תקופה זו בכדי לקחת חופש בעצמם מהעבודה ולטוס לארה"ב לטיול עם הילדים הנלהבים, אך בימים אלו שהנטל הכללי מכביד על כתפי כולנו יש להתחשב בכל שקל שמוציאים מהכיס וכמובן להוזיל את המחרים של החופשה.

בעמוד זה ננסה להביא בפניכם מספר שיטות שונות כיצד ניתן להוזיל את מחירי הטיסות לארה"ב בצורה כזו שתשפיע לטובה על כיסכם, כמו כן יש לקחת בחשבון כי כל הצעה שניתן כאן נכונה לתקופה מסוימת וסביר להניח כי מחירי הטיסות ישתנו בין תקופה לתקופה.

מספר טיפים כיצד להוזיל את מחירי כרטיסי הטיסה לארצות הברית:

ובכן הזמנת כרטיסי טיסה דרך סוכן הפכה בשנים האחרונות לשיטה מיושנת ובלתי אפקטיבית, בכדי שתוכלו לעשות מחקר שוק טוב יש עליכם לעשות כל כך הרבה טלפונים לכל כך הרבה סוכנים עד כדי שזה יהפוך ללא כדאי מבחינת זמן, האינטרנט פתח בפניכם כיום זירה טובה ויעילה להשוואות מחירים ומציאת מבצעים לוהטים באתרים שונים כגון וואלה טורס, לטיסות זולות לכל מיני יעדים בעולם וכך גם לגבי כרטיסי טיסה זולים לארה"ב.

מספר טיפים לחיפוש יעיל של כרטיסי טיסה זולים לארצות הברית באינטרנט:

  • חפשו אחר אתרי השוואות- אתרי השוואות הם אתרים שעושים בשבילכם את כל העבודה ובדרך כלל מציגים את כל הטיסות שקיימות מהארץ ליעד המבוקש בתאריכים שהכי נוחים לכם וכל זאת לפי סדר של המחיר הזול ביותר למחיר היקר ביותר, הבעיה בחלק גדול מהאתרים האלו שהם לא נותנים מידע נכון בחלק גדול מהמקרים וזאת בגלל אינטרסים אישיים של בעלי האתר ( חברות טיסה ותיירות שעובדים עמם ומאפשרים להם להרוויח מהמכירה של כרטיסי הטיסה שלהם ), לכן בצעו בדיקה זריזה בכמה אתרים כאלו, סמנו לעצמכם מחירים שנראים לכם באופן מיוחד וחזרו אליהם רק במידה שבאמת תאמתו שזהו המחיר הטוב ביותר לאחר המשך הבדיקות שלכם.
  • חפשו אחר אתרי מותג גדולים- כמו בכל מסחר אחר בשוק לשחקנים הגדולים יש יותר כוח וזאת מכיוון כי הם מבטיחים לספקים כמות רכישות גבוה ורבה יותר, הספקים רוצים להמשיך את הקשר הפורה ובעקבות כך גם מעניקים להם מחירים זולים וטובים יותר משאר סוכנויות הנסיעות, בדקו אתרי אינטרנט שנחשבים למותגים גדולים בתחום זה ובקו את המחירים שהם מציעים.
  • חפשו אחר טיסות בחברות שונות- אל תהיו מקובעים, בדקו אחר מספר רחב של חברות תעופה המציעות את שירותיהן סביר להניח כי תמצאו הבדלים גדולים בין חברה אחת לשנייה.

מרחבי הרשת:
שי פניני – משרד עורכי דין
אינטרנט ביתי – בזק בינלאומי
עו"ד שי פניני – מומחה למשפט מסחרי
סדרות מומלצות – yes שידורי טלוויזיה בלוויין

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...