הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

טיפים לאריזה לקראת מעבר דירה

סגור לתגובות על טיפים לאריזה לקראת מעבר דירה
ספט - 24 - 2020
חני

אז הבית החדש שלכם כמעט מוכן, וכבר גמרתם לרכוש את מה שצריך ולעצב את החללים הרצויים בבית, אבל – עדיין צריך לארוז ביעילות את הדירה הקודמת. כדי לעזור לכם לארוז ועל הדרך גם להיפטר מהחפצים המיותרים, הכנו לכם מאמר שכולו טיפים לאריזה קלה ומהירה!

הכינו רשימת אריזה

באופן כללי, רשימות הן תמיד כלי מעולה בזמני לחץ, כשיש הרבה מה לעשות בזמן יחסית קצר. למרות שאת האריזות מומלץ מאוד לא להתחיל זמן רב לפני, לפחות לא את האריזות המשמעותיות (של החפצים בשימוש יומיומי), עדיין ניתן להתחיל באריזות של חפצים, רהיטים וכד’, אשר יש להם שימוש כללי בבית, או שפשוט אין בהם צורך בזמן הספציפי של המעבר. כדי לא ללכת לאיבוד, מומלץ להתחיל מרשימות המתחלקות לפי חדרים והתכולה שלהם, למשל: חדר ההורים – מגבות, בגדי חורף ומסמכים, חדר הילדים – משחקים, מצעים וכן הלאה. הרשימות הללו יסייעו לכם לא רק לדעת מה יש לארוז, אלא גם ליצור סדר הגיוני הנוגע למתי לארוז מה.דירה חדשה מקבלן

תוך כדי האריזה צריך לחיות בבית

כאמור, ממש לא מומלץ לארוז את עיקר חפצי הבית החשובים זמן רב לפני המעבר. הסיבה הפשוטה לכך, היא שהדבר האחרון שאתם צריכים תוך כדי האריזות הוא ארגזים שבטעות סגרתם, או שצריך לשפוך את תכולתם מחדש כי בטעות הכנסתם איזה חפץ חיוני לתוכם. לכן, הזמן המומלץ לאריזה יעילה של הבית הוא בערך שבועיים לפני המעבר, כאשר כפי שציינו, ניתן להתחיל לארוז חפצים פחות חיוניים לפני.

האם ניתן להעביר חלק מהחפצים לפני?

בכל הנוגע לקניית דירה יד 2, מעבר מדורג (הכולל העברה של מעט חפצים\חפצים מסוימים כל פעם) איננו אפשרי בד"כ. אולם, כאשר רכשתם דירה מקבלן, ייתכן מאוד שחלק מן הרהיטים החדשים שתרצו בדירה או חפצים מסוימים, ניתן להעביר גם לפני המעבר עצמו, בייחוד אחרי שהארונות כבר בדירה או המטבח כבר מוכן וכד’. בד"כ ממילא תרצו\תצטרכו לבקר בדירה החדשה עבור פינישים פה ושם, וניתן לנצל את הגיחות הללו כדי למקם ארגזים, רהיטים קטנים, או כל חפץ שתוכלו לסחוב בעצמכם ויהפוך את המעבר להרבה פחות מבולגן ועמוס ביום המעבר.

נצלו את האריזות למיון מחודש

זה לא סוד שאנחנו חיים בעידן של שפע, שגורם לנו פעמים רבות להחזיק בבית דברים שאנחנו פשוט כבר לא צריכים. לכן, אם נמנעתם עד כה מלפתוח את כל הארונות מחדש ולמיין את חפציכם, קניית דירה והמעבר בעקבותיה יכולים לספק לכם אחלה הזדמנות להעביר הלאה חפצים לא נחוצים, ועל הדרך גם להקל על עצמכם באריזות.

ובקשר לארגזים

ההמלצה החד-משמעית שלנו היא לרכוש או להשיג איכשהו ארגזים חדשים ומותאמים למעבר, ולא להסתמך על כאלה שמוצאים או לוקחים משומשים מכל מיני מקומות. ראשית, קיים עניין ההיגיינה והאיכות. שנית. יש לציין שארגזים שנועדו לתעשיות, לחנויות וכד', פשוט אינם מתאימים לאריזת דירה, לפחות לא לחפצים מסוימים בה. רכישת ארגזים לבטח לא תהיה ההוצאה הגדולה בעת המעבר, אבל אחת היעילות ביותר.

 

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל
כתבה על יורם קראוס באתר כלכליסט

 

עוד מרחבי הרשת:
סדרות מומלצות באתר yes
סרטים חדשים ומומלצים
שידורי ספורט באתר יס
יס דוקו – הבית של סרטי הדוקו וסדרות הדוקו הטובות ביותר


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...