הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

טיולים עם ילדים אינו דבר כל כך נפלא, ובמיוחד נסיעה במטוס למדינה אחרת שיכולה להיות נסיון מטורף ושגעוני במידה ולא תכננת את זה מלפני הטיסה.

לוודא ולהבטיח בילוי ושעשועים לילדים במהלך הנסיעה והטיול הוא הדבר הראשון שחייבים לחשוב עליו ולטפל בו אפילו לפני הסיכום עם משרד הנסיעות. במיוחד אם הטיול הוא לתקופה ארוכה יחסית. אז מה אפשר לעשות כדי שילדים ייהנו ולא יהפכו לנו את הטיול לסיוט ולחוויה קשה ומייגעת?

מנסיוני האישי והמטיולים המהנים שלי עם הילדים אני יכולה לייעץ לכם הרבה דברים כדי שתוכלו להנות מהטיול ביחד עם הילדים כמו :

  • לקחת מכשיר של די וי די ולוודא שהקלטתם את כל הסרטים שילדיכם אוהבים כך שיהיה פתרון מוצלח להנות ולהעסיק אותם במהלך הטיסה ובזמנים שאתם תרצו לבלות ביחד מבלי הילדים.
  • להצטייד בכמה משחקים והצעצועים האהובים על ילדיכם כך שיבלו לבד ויוכלו לשחק בהם מבלי להפריע לכם בזמני מנוחה או בשעות שבהם תרצו להיות לבד ולבלות מבלי שהם ילוו אותכם. אך לא לתת להם את הצעצועים בבת אחת כדי שלא ישתעממו מהם ותצטרכו לחשוב איך לגרום להם לבלות ולהנות מבלי שיפריעו לכם.
  • לפני הנסיעה חשוב לוודא שבית המלון והאיזור שאליו מועדים פניכם נמצא במקום מיוחד של בילויים, שעשועים ושפע של אטרקציות על מנת שלילדים יהיה מה לעשות ולא להישאר בחדרים או בבריכה של בית המלון.
  • לברר בקשר לשירותי בייבי סיטר בתוך המלון כך שתוכלו לשמור על הילדים שלכם בזמן שאתם לא נמצאים בשטח של בית המלון ולוודא שהשירות אמין ואכן בטוח.
  • לנסות להצטייד בכמה נשנושים שילדיכם אוהבים מאחר וילדים לא כל כך מצייתים לזמני האוכל המדוייקים כי במידה והילדים לא יגיעו לחדר האוכל ולא יהיו רעבים יכול להיות שיהיו רעבים בזמן מאוחר יותר שאז לא יוכלו להגיע לחדר האוכל וזה יגרום לבעיה גדולה אם אתם נמצאים באיזור שאין בו מקומות לאוכל מהיר . או פשוט להזמין הכל כלול .
  • לפני הנסיעה לנסות ולהסביר לילדים אודות בית המלון והאיזור שאליו נוסעים ולהראות להם את מקומות הבילוי שנמצאים כך שיהיו מודעיםם למה הולך להיות באיזור ולא לצפות ליותר.
  • אם הילדים נמצאים בטווח גילאים שאפשר לסמוך עליהם ולדבר איתם בקשר לנסיעה חשוב מאד לארגן את הטיול ביחד איתם לכל יום ולזכור לשים בעדיפות ראשונה את הבילוי שלכם כהורים והבילוי של ילדיכם באותה דרגה. כך ששניכם תיהנו ותבלו וכל אחד ירגיש שהבילוי נועד בשבילו.
  • במידה ואתם משפחה גדולה עם מספר רב של ילדים יתכן וכדאי לכם לשכור רכב לטיול, רכב בטיחותי אך חסכוני כמו מאזדה או טויוטה למשל ישרת אותכם מצוין.

 

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...