הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

נכנסתם לדירה חדשה? ברכות! אין דבר מפנק יותר מלהתחדש בבית חדש, רענן ונקי. אנרגיות חדשות, מקום חדש והתחלות חדשות. תענוג אמיתי.

אלא שגם אם הדירה החדשה נראית מצוחצחת לחלוטין, וגם אם אתם מניחים שהדיירים הקודמים ניקוי היטב אחריהם- לא כדאי לקחת סיכונים.

לא רק ברמת ההיגיינה, אלא גם ברמת התחושה הפרטית חשוב להקפיד על נקיון יסודי שאתם מבצעים בדירה החדשה, זה יבטיח לא רק שמירה על ניקיון והיגיינה אלא יספק תחושת ביטחון שהבית אכן נקי להתחלות חדשות.

  • מוצרי ניקיון והיגיינה הם מילת המפתח בתהליך הניקיון שלכם. הצטיידו בכל המוצרים הרלוונטיים מבעוד מועד על מנת להמנע ממחסור באמצע העבודה. סבון לרצפה, חומר לניקוי שמשות, סמרטוטים לרצפה, סבון ידיים, אקונומיקה, תכשירי ריסוס, חומר לניקוי שיש ואבן, מסירי כתמים, מסירי אבנית כפפות, מגבות נייר וכל מוצר נוסף שרלוונטי.
  • התחילו מלמעלה- נגבו אבק וקורי עכביש אם קיימים, נגבו משקופים, את פאות הדלתות וכל מקום עליון שבדרך כלל לא מגיעים אליו במהלך הניקיון.
  • בצעו נקיון יסודי של האמבטיה והאסלה. חדר האמבטיה והשירותים הוא מקום אידיאלי להצטברות מאסיבית של חיידקים מסוגים וזנים שונים. אל תחסכו על מוצרי ניקיון והיגיינה בכל מה שנוגע לחדר האמבטיה והאסלה בפרט, ובמיוחד באקונומיקה.
  • נקו ביסודיות גם את המטבח, גם הוא, כמו חדר האמבטיה מועד לפורענות. השימוש במזון והנוכחות התמידית של מים בסביבה הופכת את האיזור לקלאסי מבחינת הצטברות של חיידקים. באיזורים כאלה מצטברים כתמי שמן, עובש והרבה בקטריות. הקפידו להצטייד בכפפות ואפילו במסכה לפנים בכדי לא לנשום את הגזים של חומרי הניקוי וצאו למשימה.
  • אם יש ארונות קיר או שטיחים מקיר לקיר שנשארו בדירה (אלמנטים נדירים בדירות של היום) הקפידו לבצע ניקוי יסודי גם שלהם. שטיחים מקיר לקיר צוברים המון לכלוך ואם אתם מתעשקים לשמור עליהם וודאו שהם עוברים ניקוי יסודי במיוחד. גם את האורונות מומלץ לחטא היטב, לוודא שלא מסתתר עש או דברים נוספים בתוך יחידות הארון.
  • את הספונג'ה עשו בסוף. אחרי שכבר ניקיתם הכל ולא נותר עוד דבר. ערבבו מים, סבון ואקונומיקה והרשו לעצמכם לשפוך דליים של מים לכל עבר. אלא אם כן יש פרקט או שטיח בדירה כמובן. מטאטא טוב ישמש אתכם בתהליך שפשוף הרצפה, מגב יסיע לגרוף את המים וסמרטוט ישלים את העבודה.
  • אם אתם לוקחים שירותי ניקיון ולא מבצעים את הניקיון באופן עצמאי, הקפידו להיות נוכחים בתהליך בכדי שתוכלו לוודא שאכן הכל מתבצע כהלכה.
  • ניקיון יסודי חשוב לעשות בין אם נכנסתם לדירה שהתגוררו בה בעבר ובין אם מדובר על דירה חדשה שאותה קיבלתם מהקבלן. אל תשכחו שבמשך זמן רב הסתובבו שם צוותים רבים של אנשים.

מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...