הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

טיפים לניקיון לאחר שיפוץ

סגור לתגובות על טיפים לניקיון לאחר שיפוץ
מרץ - 9 - 2017
חני

כולנו מחכים לרגע בו חברת השיפוצים תסיים את העבודה ונוכל להיכנס לבית המשופץ והיפה שלנו, אבל לפעמים לחיים יש תכניות משלהם וחברות השיפוצים משאירות אחריהן לכלוך חמור מאוד שלא מאפשר לנו להיכנס לדירה. במקרה כזה יש 2 אפשרויות, האפשרות האחת היא להזמין חברת ניקיון שתבצע את הניקיון של הדירה בצורה מקצועית ואיכותית על פי לוח זמנים, והאפשרות השניה היא לנסות בעצמנו.

אם החלטתם לנקות בעצמכם, הנה כמה טיפים שאולי כדאי לכם לשים לב אליהם

  • ראשית, כשאתם מזמינים חברת שיפוצים חשוב מאוד לברר אם זה כולל ניקיון. יש חברות שיבצעו את הניקיון בעצמן לאחר סיום השיפוצים וזה יתרון ואף חסכוני בכסף. תמיד כדאי לשאול.
  • כשאתם באים לנקות שימו לב שאתם לא שוכחים שום דבר. לכלוך ואבק שמתקשים יכולים להפוך למטרד חמור מאוד לאחר מכן ולעתים מתבצע נזק בלתי הפיך לצבע של הקירות או למרצפות עצמן כשמשהו מתקשה ומנסה לגרד אותו אחר כך. יש לים לב לפנלים, למשקופי הדלת, לפינות הקטנות של שקעים ומתגים ולכל קימור שאנשים יכולים להזניח.
  • שימו לב שאתם בוחרים בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה. כשאנחנו אומרים סביבה אנחנו לא מתכוונים רק לעצים ולצמחיה אלא גם לכם. אתם הולכים לגור בתוך הדירה הזאת ולפעמים תעדיפו לעשות זאת מיד לאחר הניקיונות ולכן חשוב לבחור בחומרים שלא יזיקו לכם לבריאות, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. איך יודעים מה טוב ומה לא? שואלים וקוראים את הכיתוב שעל המוצרים עצמם.
  • על מנת להקל על הניקיון אל תמהרו לשפוך מים – קודם כל נקו את האבק באמצעות מטאטא ואז לאחר מכן תשפכו מים. אם תעשו הפוך אתם תגרמו לכך שהאבק יהפוך לעיסה ואז יהיה הרבה יותר קשה לנסות ביעילות.
  • שקלו להזמין חברת ניקיון מהסיבה הפשוטה שלחברות ניקיון יש ניסיון רב בניקיון לאחר שיפוץ, ולא רק זאת, יש להם גם את הכלים והחומרים המתאימים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. לחברות ניקיון גדולות יש ציוד שאין לאדם פרטי וזהו יתרון גדול ששווה לקחת בחשבון.

מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...