הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

כיצד למצות דברים בחיים

סגור לתגובות על כיצד למצות דברים בחיים
ספט - 5 - 2018
חני

תחושת פספוס הוא משהו שכמעט כל אדם בעולם הזה חווה בשלב כזה או אחר. לפעמים מדובר בתקופות לא פשוטות אותן אנו עוברים ולפעמים זו פשוט דרך חיים. איך תוכלו למצות כל דבר בחיים שלכם בצורה טובה בכדי להגיע לתחושה של סיפוק אמיתי?

הזמן הוא עכשיו

אנשים רבים נוטים להתמקד במה שהיה ומה שיהיה.. ככה המוח האנושי מתוכנת. אם נעשה שינוי אמיתי וננסה להתרכז בכל פעם בדבר שאנו עושים עכשיו ובמקום שבו אנו נמצאים מבלי לחשוב כל הזמן מה יהיה או מה היה, המיצוי של כל דבר יהיה הרבה יותר טוב וזה יבוא לידי ביטוי בכל דבר: בפעולות שאנו עושים בעבודה, באוכל שאנחנו מכינים לילדים, בנהיגה שלנו, בצורה שבה אנו מדברים ומתייחסים לאחרים. אין טעם להתמקד במה שהיה כי זה פשוט כבר היה ואין טעם להתמקד כל הזמן במה שיהיה כי זה עוד לא קרה ואנחנו בכלל לא יכולים לדעת מה יקרה בדקה הבאה. חיו את הרגע.

אל תוותרו על החלומות שלכם

חולמים לנגן בפסנתר? להיות מדריכי כושר? לצנוח צניחה חופשית? לטפס על הרים?לא משנה מה החלום שלכם, אל תוותר עליו ולכו על זה עד שתשיגו את המטרה שלכם. הגשמת חלומות היא הדרך הטובה ביותר להגיע לתחושת סיפוק וזה לא משנה אם מדובר בקריירה, תחביב או פעולה חד פעמית. החיים הם מתנה ולכן כל יום שבו אתם לא עושים משהו קטן למען החלום הזה, זה יום מבוזבז.

צורת חשיבה

אחד הדברים הכי בעייתיים שמובילים לתחושה של פספוס הוא דפוס מחשבה שלילי. עשו כל מה שאתם יכולים כדי לשנות מחשבות שליליות… אחד הטיפים הטובים שניתנו בספר ”הנזיר שמכר את הפרארי שלו“ הוא לשנות כל מחשבה שלילית לחיובית. בנוסף, כתבו בכל יום 10 דברים עליהם אתם מודים ועשרה דברים בהם אתם טובים, זה יכול לעזור למצות את היכולות שלכם ולהשתפר בהמון תחומים.


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...