הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

כל מה שצריך לדעת על שירותי רפואה פרטיים

סגור לתגובות על כל מה שצריך לדעת על שירותי רפואה פרטיים
מאי - 29 - 2018
חני

הישראלים הם אחד העמים עם תוחלת החיים הגבוהה ביותר בעולם, לא המלחמות, לא תאונות הדרכים ובטח שלא המחלות השונות פוגעות בנו ואין ספק כי זהו דבר שכל ישראלי יכול להיות גאה בו. אך את תוחלת החיים הארוכה הזאת לא ניתן לשייך למערכת הרפואה הציבורית שניתן להגיד כי יש בה בעיות ותחלואים רבים. הלכתם פעם למיון? בטח חיכיתם שעות בתור עד שראה אתכם רופא וגם אז זה היה מתמחה לא מנוסה שלא נדבר על כך כי נקבל תור למומחה או לא עלינו ל-MRI רק לאחר חודשים ארוכים, חודשים שבהם המצב הבריאותי שלנו יכול להידרדר מאוד. אז מה עושים? בטח לא משלימים עם המצב אלא פונים אל שירותי רפואה פרטיים אשר יטפלו בנו בצורה הטובה ביותר שיש ויעניקו לנו את הטיפול הרפואי שאנו כה זקוקים לו.

הצוות הרפואי – הנתון החשוב ביותר בשירותים פרטיים

כאשר אנחנו פונים אל שירותים רפואיים אנחנו צריכים להסתכל על דברים רבים כמו איכות המתקנים שבהם נטופל, רמת המכשירים הרפואיים שיש לצוות הרפואי ועוד ועוד דברים שאנחנו צריכים לבחון ולבדוק לפני שאנחנו פונים אל שירותים פרטיים. אך הדבר החשוב ביותר שאנחנו צריכים לבחון ולבדוק הוא הנושא של הצוות הרפואי שיטפל בנו. אנחנו צריכים להיות בטוחים כי הצוות הרפואי יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש ויענה על הצרכים שלנו בצורה מושלמת. עליכם לתת את הדעת על כך כי ככל שהצוות יהיה יותר טוב כך הטיפול בנו יהיה יותר אפקטיבי וכך נוכל להיות בריאים יותר וחזקים יותר וזהו כמובן דבר בעל ערך אדיר לחיינו.

אמבולנס פרטי – מדוע אסור לוותר עליו?

ישנם הרבה מאוד שירותי רפואה פרטיים שאנחנו יכולים לקבל כמו מומחים שונים, בדיקות רפואיות, בדיקות מעבדה, בדיקות גנטיות ועוד. אך ללא ספק אחד השירותים הטובים ביותר שאנחנו יכולים לקבל הוא של אמבולנס פרטי. באמצעות פניה אל אמבולנס פרטי אנחנו נוכל להגיע לבית החולים או לבדיקה במהירות, בנוחות ותוך השגחה של הצוות הרפואי הטוב ביותר שיש. אמבולנס הוא מרכיב משמעותי ביותר בחיינו ואנו צריכים לעשות הכול בכדי להתפנות עם האמבולנס הטוב ביותר כאשר פעמים רבות זהו דווקא אמבולנס לא ציבורי אלא פרטי. לרוב אמבולנס בידיים פרטיות יהיה הרבה יותר איכותי מאמבולנס ציבורי וזהו משהו שאתם צריכים לזכור.

האם שירותי רפואה פרטיים לא יקרים מאוד?

אחת השאלות החשובות ביותר שאנחנו מדברים על שירותי רפואה פרטיים היא השאלה האם שירותים אלו לא יקרים מאוד? אז קודם כל לא, שירותים פרטיים הם לא בהכרח יקרים כל כך. בנוסף, אתם יכולים לפנות אל חברות הביטוח ולבטח את עצמכם בביטוח בריאות פרטי מה שיעלה לכם מעט מאוד וכך תוכלו להבטיח כי תקבלו את השירות הרפואי הפרטי הטוב ביותר שיש במחיר נוח.

 

 

עוד משהו שיעניין אותך:
בית השקעותתיק השקעות, עופר אלשיך, רכב למכירה

עוד משהו שיעניין אותך, אישים מתחום התקשורת:
עופר אלשיך – יוטיוב
עופר אלשיך – גוגל פלוס
עופר אלשיך


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...

אלבום טיולים

יצירת אלבום טיולים היא דרך נפלאה לשמר זיכרונות יפים ולשתף ...