הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

זהו החלק בחג שלו ילדים הכי מחכים- המתנות. בין אם אלו דמי הכיס של חנוכה, המתנה בעבור מציאת האפיקומן או סתם מתנה שנועדה לפנק לקראת החג, ילדים מחכים בציפייה דרוכה לפתיחת המתנה שתבוא לקראת החג או במהלכו. אם גם אתם נוהגים לנצל את החגים להענקת מתנות מפנקות כמו בתי עץ לילדים, בהתקרב חג הפסח, הנה כמה רעיונות למתנות שכל ילד ישמח לקבל.

מתנות לפסח- כמה רעיונות אפשריים

הדור של היום הוא בהחלט לא הדור של פעם, והאגוזים איתם היו ילדים משחקים בעבר במהלך חג הפסח כבר לא מספקים את ילדי עידן האינטרנט.
מתנות לפסח מהן יכולים ילדיכם ליהנות הם למשל פריט לבוש חדש. קניית בגדים עדיף שתיעשה כמובן עם הילד, כדי להבטיח רכישה של פריט לבוש שיושב על הילד "בול", וכדי למנוע התרוצצויות מיותרות לצורך החלפת החולצה שהייתה קטנה מידי. מתנות לפסח מסוג זה יאפשרו לכם לתפוס לא שתיים, אלא שלוש ציפורים במכה אחת במבצעים : גם תבלו זמן איכות עם הילד, גם תחדשו את המלתחה שבארונו וגם תעניקו לו שי נחמד לחג. נגני מוזיקה למיניהם וודאי יהיו מתנות לפסח שיעלו חיוך על פניהם של ילדיכם.
אין כמו לשמוע את השרים האהובים במכשיר פרטי היכן שבא ומתי שרק מתחשק. אם אתם רוצים להיות הורים באמת "מגניבים", התעדכנו בסוג הנגן המתקדם והחדיש ביותר. קיימים סוגים רבים של נגני מוזיקה המתעדכנים ומשתכללים ללא הרף, ואתם בטח רוצים להעניק לילד את הנגן הטוב ביותר שקיים בשוק.
הורים שחשוב להם להעניק לילדיהם מתנות לפסח שיהיה בהן גם "ערך מוסף", ושיישאו מימד חינוכי יוכלו לקנות להם ספר חדש. מרבית הילדים אומנם יתלהבו הרבה יותר מנגן מוזיקה (מאשר מספר), אך אם תבחרו ספר לעניין המותאם להעדפותיו של הילד והמתיישב עם תחומי העניין שלו- ייתכן ותגלו שהילד שלכם הוא תולעת ספרים. הורים שרוצים לחסוך את "בלבול המוח" הכרוך בבחירת המתנה המתאימה ביותר לכל אחד מילדיהם יוכלו להמיר את המתנה בדמי כיס. באמצעות דמי כיס יוכל הילד לקנות מה שיעלה בדעתו ומתי שירצה, ואתם לא תצטרכו להתעסק עם התלבטויות או לבזבז זמן בסבב חנויות למציאת המתנה האידיאלית. גובה דמי הכיס כמובן תלוי ביכולותיהם הכלכליות של ההורים, אך בממוצע סכום של 50 שקלים נחשב בהחלט מכובד.

מתנות לחג הפסח-  כדאי להיערך לכך מראש

לא משנה אילו מתנות לחג תחליטו לקנות לכל אחד מהילדים- כדאי שתיערכו למסע הקניות מבעוד מועד.
גם אם יש לכם כמה רעיונות ברורים ומגובשים למתנות, תוך כדי קניות קל מאוד להיאבד בין מבחר עצום של מוצרים, ולהתלבט שעות ארוכות לגבי המוצר הטוב ביותר. על כן, הפכו את מסע הקניות לחוויה חיובית, שתיעשה בנינוחות ובכיף, והתחילו אותו כמה ימים מראש.
רעיון נוסף למתנה חינוכית הוא קורס לימודי חינוך שאפשר להעניק לילדים

יש מגוון רב של חנויות המכורות מתנות, למשל עד עיצובים שמוכרת מתנות לחגים, לועדי עובדים ואירועים.

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...