הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

האם ידעתם כי ישראל על אף ההחרמות, ועל אף המצב הביטחוני הרעוע היא מוקד לכמה מהכנסים הבין לאומיים המכובדים והגדולים בתחום הרפואה, הטכנולוגיה הסולארית וההנדסה. אחת החברות שאחראיות על נתון מכובד זה היא חברת ארטרא, חברה המפיקה ומנהלת בפועל כנסים בין לאומיים עבור חברות תרופות, איגודי תעשייה, איגודי רופאים וכ"ו….

Depositphotos_64067419_original

על אף הניסיונות של מוסדות אקדמאיים להחרים את ישראל כנסים בין לאומיים מתקיימים בארץ

בעשור האחרון חברת ארטרא כמו כול גוף מסחרי אחר בארץ שעסקיו נמצאים אל מעבר לים חוותה את הקשיים שמנסים להערים המוסדות האקדמאיים בצורת חרמים שונים ומגוונים על ישראל, אחד מהמהלכים שמנסים מוסדות אלו מתייחס למרצים בעלי שם ודרג שמתבקשים לא להגיע לישראל כדי לנאום ולהשתתף בכנסים בינלאומיים ואפילו מאוימים בחרם אישי עליהם אם יחליטו להתעלם מהבקשה ויגיעו בכל זאת.

אין צורך להבהיר לכם כי רוב המרצים מפוחדים ונרתעים בצורה משמעותית מהאיומים, הרי רוב פרנסתם היא ההרצאות בפני קהל ורבות הן ההרצאות שמתרחשות בחסות אותם מוסדות אקדמאיים, כך שהכוח שלהם חזק והיכולות שלהם להרוס ולהעלים מרצים הוא גדול במיוחד.

ארטרא מצליחה על אפם וחמתם של אותם ארגונים פרו פלסטינאים ומוסדות אקדמאיים להביא את בכירי המרצים בכל תחום ותחום עליו החברה מפיקה ומנהלת כנס בין לאומי בישראל.

כנסים שחברת ארטרא הפיקה בעבר ומתכננת להפיק בעתיד הקרוב:

  • אילת אילות – כנס שנתי בנוגע לאנרגיה סולארית וירוקה, הכנס בכל שנה מכיל את בכירי המרצים ומביא אליו מספר רב של מתעניינים ועוסקים בדבר.
  • כנס המהנדסים בנייה ותשתיות – כנס בנייה ותשתיות מביא אליו את בכירי המהנדסים ומצליח לחדש ולהפתיע בכל שנה את טובי המוחות בתחום הבנייה.
  • קומקס – כנס תקשורת, אנטנות וגלי מיקרוייב, כנס שנתי בין לאומי הנערך בתל אביב בו טובי המוחות בתחום התקשורת מגיעים למפגש והרצאות בתחום כלפי העתיד והטכנולוגיה שלא מפסיקה להשתנות בנושא.לקריאה נוספת:עופר אלשיך – טוויטר, עופר אלשיךעוד משהו שיעניין אותך

    שי פניני – משרד עורכי דין

    יורם קראוס – מטפס הרים


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...