הפינה של חני

טיפים לחיים הטובים

Facebook
RSS

כולנו היינו רוצים לחיות טוב – לשפר אלהינות מהחייםת רמת איכות החיים שלנו, וטבעיקר ליהנות מהזמן הפנוי שלנו, מהמשפחה והקרובים אלינו והכי חשוב – להיות מאושרים.
תלי תלים של ספרים, כתבות ומאמרים נכתבו על הנושא, בניסיון לספק לנו את הידע והכלים אשר יאפשרו לנו להתחבר אל האושר הפנימי שלנו, ופשוט "לחיות טוב". זה לא כל כך פשוט או טריוויאלי להרגיש טוב ולחיות טוב, במיוחד מפני שכולנו שונים האחד מן השני, ועבור כל אחד ואחת מאיתנו עובדת שיטה שונה, דרך שונה להגיע אל האושר. לכן, כדאי לחפש אחר מכנה משותף רחב בין אנשים רבים אשר מרחיק אותם מהאושר או גורם להם לתסכול ולסוג של סבל יום יומי. אחד ממכנים משותפים אלו, עליו יסכימו רבים כי הוא מונע מהם אושר על בסיס יום יומי, הוא נושא העבודה והפרנסה. כולנו (או לפחות רובנו המכריע) משקיעים את מיטב שעות הערות שלנו בעבודה, בין אם בתור שכירים, עצמאיים, פרילאנסרים או יזמים. לרוע המזל, רבים מאיתנו לא מצליחים למצוא את פרנסתם בעבודה בה הם מרגישים מדי יום מאושרים ומסופקים. פתרון לעניין זה יכול לקרב הרבה מאוד אנשים אל אותם חיים טובים עליהם הם חולמים מדי יום.

קורס נדל"ן או לימודי שוק ההון – דרכים אפשריות בדרך לעבודה גמישה ונוחה

אחד המאפיינים המתסכלים ביותר מבחינתם של אנשים רבים בכל הנוגע לעבודה, הוא ה"שלשלאות" שהיא שמה על ידינו. אנחנו מחויבים למקום ולזמנים קבועים בהם עלינו להתייצב ולהישאר, כך שאנחנו מכניסים את עצמנו לסוג של כלא, בלית ברירה כמובן. אך כיום, כבר עומדות לרשותינו הרבה יותר ברירות ממה שהיו בעבר. בתחומים ומקצועות רבים ניתן למצוא כיום תעסוקה ופרנסה בעבודה אשר הינה בעלת אופי גמיש ונוח ביותר.
דוגמה אחת מצוינת לתחום בו ניתן למצוא עבודה גמישה ונוחה, היא עולם הנדל"ן. קורס נדל"ן בסיסי יכול לאפשר לנו להתחיל לעסוק בתחום לפרנסתנו כבר בתוך מספר חודשים מהיום, וניתן למצוא אנשים רבים העוסקים בעולם הנדל"ן הן כסוכנים והן כיזמים, כאשר מה שמשותף להם הוא שעות עבודה גמישות ביותר, כולל אפשרות לעבודה מהבית או מהדרכים (באמצעות המחשב הנייד).
המחשבים הניידים מביאים אותנו לתחום שלם נוסף בו יותר ויותר אנשים מוצאים פרנסה גמישה ביותר, הן מבחינת שעותל העבודה והן מבחינת המיקום – תחום האינטרנט. מקדמי אתרים, כותבי תכנים, מפתחי אפליקציות, אנשי שיווק באינטרנט ועוד אינספור מקצועות מאפשרים כיום לעבוד מכל מקום ובכל שעה שבוחרים.
דוגמה מעניינת נוספת היא שוק ההון – לאחר כמה חודשים קצרים של לימודי שוק ההון במסגרת כזו או אחרת ואתם יכולים כבר להתחיל לסחור בתיק ההשקעות שלכם, או לנסות אסטרטגיות כאלו ואחרות בניסיון להצליח ולהתפתח בשוק. שוב, גם כאן, שעות ומיקום העבודה מתאפיינים ברמת גמישות גבוהה ביותר.

תארו לעצמכם שהייתם יכולים לבחור בדיוק באילו ימים ובאילו שעות לעבוד, ואפילו לא הייתם מחויבים להגיע למשרד כלשהו ולעמוד מדי יום בפקקי תנועה בבוקר ואחר הצהריים. כל זה אפשרי כיום במגוון תחומים. אם זה לא איכות חיים, אז מה כן?…

 


מתנות עובדים לפסח 2024 – אילו טרנדים מובילים השנה ?

חג הפסח נתפס בתרבות העסקית כמועד מתאים במיוחד לביטוי הוקרה ...

5 יתרונות בריאותיים של קפה

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים בעולם ואחת התעשיות הרווחיות בכלכלה ...

מתנות יום הולדת מקוריות שאפשר להזמין אונליין

כשמדובר במתנות ליום הולדת, מתנות מודפסות מהוות אפשרות מקורית ומרגשת ...

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים

נוירופידבק: אימון מוחי לשיפור איכות החיים מה זה נוירופידבק? נוירופידבק, או משוב ...

מחסור צפוי במוצרי מטרנה – מה המשמעות של חריגה מיקרוביאלית ולמה אין סיבה לדאגה?

אז מה (שוב) קרה במטרנה? באמצע יולי 2023 עדכנה חברת מטרנה ...

אינטרנט בסיבים אופטיים – איך זה עובד?

בעידן שבו אנו חיים, כולנו רגילים פחות או יותר ליהנות ...